בלעדי

נס תתפעל את ה-IT של המכללה האקדמית תל אביב-יפו

החברה גברה בהתמודדות על מלם תים ● היקף ההסכם עומד על 10 מיליון שקלים לחמש שנים, עם אופציה להארכה לחמש שנים נוספות

פרויקט IT באקדמית תל אביב-יפו

נס (Ness) מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות מידע מהמובילות בישראל, תפעיל את מערך ה-IT של המכללה האקדמית תל אביב-יפו. היקף ההסכם לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על 10 מיליון שקלים. נס גברה בהתמודדות על המכרז על מלם תים. ההתקשרות היא למשך חמש שנים, עם אופציה לחמש שנים נוספות.

במסגרת ההסכם, נס תפעיל את תשתיות המחשוב של המכללה האקדמית תל אביב-יפו: מערכות לניהול הקמפוס, מערכות תקשורת, מערכות אבטחת מידע, פעילות מוקד וטכנאים ועוד. בהמשך יורחב ההסכם ויכלול מימוש של תוכניות לטרנספורמציה דיגיטלית של המכללה ובניית תוכנית אסטרטגית ל-IT שלה. נס מספקת שירותי מיקור-חוץ למוסד האקדמי מזה שני עשורים. כעת, עם הזכייה במכרז, נמצאים על הפרק כמה הליכי טרנספורמציה דיגיטלית, שמטרתם שיפור תהליכי העבודה הקיימים באמצעות כלים מתקדמים בעולמות הדטה והאנליטיקה.

נס

נס

שלב נוסף בטרנספורמציה הדיגיטלית של המכללה

אמיר פייגנבוים, סמנכ"ל מערכות המידע של המכללה האקדמית תל אביב-יפו, אמר כי "אנחנו מובילים מהלכים אסטרטגיים בעולם הדיגיטל, מתוך כוונה למצב את המוסד כגוף האקדמי המוביל בחדשנות ודיגיטציה. נערוך עם נס כמה פרויקטים, שיעזרו למכללה לשמר ולשפר את איכות השירות לסטודנטים, לאנשי הסגל האקדמי והסגל הניהולי. כך, ניישם טרנספורמציה דיגיטלית לטובת הלימוד והשירות".

לדבריו, "תקופת הקורונה הוכיחה לנו את יכולות מערך המחשוב והטכנולוגיה במכללה. אלה אפשרו בשנתיים האחרונות להמשיך ולקיים את שגרת הלימודים והבחינות אונליין, כמו גם עבודה שוטפת מרחוק לכלל הסגל וגופי המטה".

דודו אשכנזי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת מיקור-החוץ בנס, ציין כי "המכללה האקדמית תל אביב-יפו בחרה בנו מחדש, ואנחנו נערכים לקראת שלב נוסף ומתקדם בטרנספורמציה הדיגיטלית של אחד המוסדות האקדמאיים המשמעותיים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים