פרונטג גייסה 40 מיליון דולר בסבב B

כספי הגיוס ישמשו לחברה - המפתחת פלטפורמה לניהול משתמשים לאפליקציות של חברות B2B - להמשך בפיתוח השירותים שלה, על ידי הוספת אנשי מו"פ במרכזים בתל אביב ובארה"ב

אביעד מזרחי, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד שותף; ושגיא רודין, מנכ"ל ומייסד שותף, פרונטג.

פרונטג (Frontegg) – המפתחת פלטפורמה לניהול משתמשים לאפליקציות של חברות B2B – השלימה סבב גיוס B בסך 40 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילו באופן שווה Stripes ו-Insight Partners.

הגיוס הנוכחי מגיע זמן קצר לאחר שהחברה השלימה את סבב גיוס A על סך 25 מיליון דולר בחודש דצמבר האחרון, ומביא את הסכום הכולל שגויס ל-70 מיליון דולר.

המימון יאפשר לחברת הסטארט-אפ להרחיב את היצע המוצרים ופיתוח התוכנה שלה ולהגדיל את צוותי המחקר והפיתוח ו-Go-To-Market בתל אביב ובארצות הברית.

פרונטג מספקת פלטפורמת ניהול משתמשים עבור יישומי B2B SaaS, התומכת במסע המשתמש המלא, מההרשמה ועד לניהול המנוי לשירות.

הפלטפורמה שפיתחה החברה תומכת בריבוי ארגונים בבסיסה (Multi-Tenancy), מה שמאפשר למשתמשיה התאמה אישית ברמת הארגון עבור כל הגדרה, ללא השפעה על הארגונים האחרים. הפתרון יכול להשתלב בקלות בכל תוכנה, אפליקציה ומוצר, ובכך מאפשר לצוותי הפיתוח להישאר ממוקדים בבניית מוצר הליבה שלהם, בעוד ש-פרונטג לוקחת על עצמה חלקים מרכזיים באפליקציה ומאפשרת יציאה מהירה יותר לשוק.

חברות B2B SaaS – יותר מ-70% מסבבי גיוס A השנה

תעשיית ה-SaaS חוותה צמיחה אדירה בשנים האחרונות, ועל פי ההנחות, הוצאות SaaS יגיעו ל-208 מיליארד דולר ב-2023, לעומת 176 מיליארד דולר ב-2022. מחקר שנערך על ידי פרונטג מצא שיותר מ-70% מסבבי גיוס A שהוכרזו השנה גויסו על ידי חברות B2B SaaS.

"בעזרת הטכנולוגיה שפיתחנו בחברה, אנחנו יודעים לתת ללקוחות שלנו את התמונה המלאה של ניהול משתמשים – שיטות אימות מודרניות, הזמנת חברי צוות, ניהול הרשאות מתקדם, הגדרת מדיניות אבטחה ארגונית וניהול מנויים לחבילות המוצר השונות", אמר שגיא רודין, מנכ"ל ומייסד-שותף בפרונטג. "הפתרון שלנו עוזר ללקוחות שלנו להתמקד בבניית חלקי הליבה במוצרים שלהם, תוך שהם עדיין מסוגלים להגיע לשוק בזמן, עם מוצר בעל יכולות ניהול המשתמשים המתקדמות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים