חדש מגוגל: פגישות Meet בשידור חי ביו-טיוב

התכונה החדשה מאפשרת גם למי שאינם משתתפים בשיחה ב-Meet לצפות בה ● התכונה זמינה למרבית חשבונות Workplace בתשלום, אבל לא לרוב בעלי החשבונות הבסיסיים

פגישות Google Meet - בשידור ישיר ביו-טיוב.

יותר משנתיים לאחר ששיחות הווידיאו השתלטו על סביבות העבודה עקב סגרי הקורונה, משיקה כעת גוגל את היכולת לשדר פגישות Google Meet בשידור חי ביו-טיוב, ובכך מאפשרת גם למי שאינם משתתפים בשיחה ב-Meet לצפות בה. מנהלי Google Workplace יכולים להצטרף לסטרימינג ציבורי בחשבונות העסקיים שהם מנהלים, אבל עם כמה מגבלות.

התכונה זמינה למרבית חשבונות Workplace בתשלום: שכבות ארגוניות (מתחיל, סטנדרטי ופלוס), Education Plus, שדרוג Teaching and Learning ומנויים פרטיים של Workplace, כמו גם חברים בתוכנית Google One Premium במדינות מסוימות. עם זאת, בעלי החשבונות הבסיסיים אין גישה לתכונה החדשה.

כדי לשדר פגישת Google Meet בשידור חי ביו-טיוב יש להגיש בקשה מראש כדי לאשר את ערוץ היו-טיוב – תהליך שיכול להימשך עד 24 שעות. משתמשים המבקשים לשנות את אורך השידור החי ולתקופת זמן מסוימת יכולים לעשות זאת בהגדרות הפרטיות שלהם, ובדף התמיכה של התכונה מצוינות כל הדרישות כדי להפעיל את השידור החי ביו-טיוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים