ספוטיפיי השיקה מילים בלייב לשירים ברמקול נסט

רוצים לזמר יחד עם האמנים האהובים עליכם כשאתם מנגנים משיריהם ברמקול החכם של גוגל? מעתה מילות השירים יופיעו על הצג כמו בקריוקי ויאפשרו לכם להבין על מה מדבר השיר וגם, אולי, להיות לרגע לאמן המבצע

לשיר קריוקי באמצעות רמקול נסט של גוגל וספוטיפיי. עיבוד ממוחשב.

אם אתם משתמשים ברמקול החכם נסט (Nest Hub) של גוגל בבית וגם משתמשים בשירות הזרמת המוזיקה של ספוטיפיי (Spotify) ודאי תשמחו לגלות כי באחרונה התווספה לשימוש זה פונקציה חדשה. מילות השיר מוצגות כעת על הצג של הרמקול בסנכרון מלא למוזיקה, ולתועלת מי שמסתקרן אודות התוכן או שפשוט רוצה להצטרף ולשיר יחד עם האמנים.

לא מדובר על תכונה חדשה לגמרי. בשנה האחרונה ספוטיפיי מספקת מילים מסונכרנות לשיר באפליקציות שלה, וגם בטלוויזיות ובקונסולות. כעת תכונה זו פשוט מורחבת ל-נסט ולצגים חכמות אחרות המופעלים על ידי טכנולוגיית העוזר הקולי של גוגל, ה-Google Assistant.

אז איך מפעילים את התכונה? כששיר מתנגן במכשיר דרך ספוטיפיי, מופיע גם כפתור מילים חדש לצד כפתורי בקרת ההשמעה, בפינה הימנית התחתונה. בלחיצה ניתן להפעיל ולבטל את הופעת מילות השיר.

יצוין כי לרמקול אקו (Echo Show) של אמזון ולפורטל (Portal) של מטא כבר יש תכונת קריוקי דומה, אך כזו המאפשרת להציג תמונות אלבום ומילות שיר בזמן אמת דרך Amazon Music.

ביוטיוב מוזיקה (YouTube Music) יש כבר משנת 2020 תכונת מילים לאנדרואיד, iOS ולאינטרנט. אולם המילים לא מתקדמות עם השיר, מה שאומר שהמשתמשים צריכים לגלול בהן באופן ידני, בזמן שהם מאזין לטרק הנבחר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים