קבוצת יעל רוכשת את קורן-טק במיליוני שקלים

כתוצאה מרכישת חברת התוכנה, המפתחת פתרונות לתעשייה הצבאית והאזרחית בארץ ובעולם, תגדל הקבוצה בכ-25% בהיבטי כוח האדם והפעילות ● היקף הרכישה עומד על יותר מ-10 מיליון שקלים

קבוצת יעל רכשה את קורן-טק.

קבוצת יעל הודיעה היום (א') על רכישת קורן-טק טכנולוגיות (Korentec).

קורן-טק היא חברת תוכנה ישראלית המפתחת מערכות תוכנה מורכבות ומספקת פתרונות עסקיים וטכנולוגיים לתעשיות הצבאיות והאזרחיות בארץ ובעולם. כפועל יוצא מרכישת קורן-טק, תגדל קבוצת Yael בכ-25% בהיבטי כוח האדם והפעילות. על פי הערכות בשוק, היקף הרכישה עומד על יותר מ-10 מיליון שקלים.

קורן-טק, הפעילה מזה למעלה מ-30 שנה, הוקמה בידי יהודה קורן, יוצא רפאל וזוכה פרס ביטחון ישראל, יחד עם בתו ענת יורה. פעילותה העסקית של החברה פרוסה בכל רחבי הארץ, תוך שמירה על בסיס פעילות מרכזי בצפון ישראל, והיא שותפה לחיזוק העשייה הטכנולוגית בצפון. מנהלי החברה הם שלמה יורה וענת יורה.

ערוץ לקהל לקוחות חדש והרחבת היצע הפתרונות

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: אמנון חורש

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: אמנון חורש

לקורן-טק שתי חברות אחיות: קורן טקסט – העוסקת בתוכן מכני, כתיבה טכנית ושירותי תרגום, בניהולה של תמי נתיב; וקיי-טסט (K-TEST) – המתמחה בכוח אדם בתחומים טכנולוגיים, בניהולם של שלמה וענת יורה. החברות מעסיקות למעלה מ-450 עובדים, מהנדסים מנוסים וצעירים מתחומים טכנולוגיים שונים.

קורן-טק מפתחת מערכות אינטגרטיביות רחבות היקף, בעלות יישומים קריטיים המשלבים חומרה ותוכנה, ומתמקדת בהפיכת אתגרי מו"פ מורכבים לפתרונות בני קיימא, מהמפרט הראשוני ועד לבדיקה ותיקוף. כמו כן, החברה מפתחת מערכות שליטה ובקרה לתחומים הביטחוניים והאזרחיים ומערכות HLS, בפיתוח מבוסס טכנולוגיות: Web, Desktop, Devops, RT Embedded ועוד.

"הרכישה הזו מהווה עבורנו חיזוק משמעותי של עולמות מקצועיים בתחומי התוכנה וכן, השלמה של הפעילות שלנו מול התעשיות הביטחוניות והצבאיות, בארץ ובעולם", מסר דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל. "קורן-טק, בשילוב המיוחד שלה בין פיתוח קלאסי לבין ניסיון בעולמות החומרה, תהווה זרוע פעילות נוספת שלנו ותעשיר את מקצועיות הקבוצה בעולמות הטכנולוגיה השונים. במהלך זה אנחנו, למעשה, פותחים ערוץ לקהל חדש של לקוחות ומרחיבים את היצע הפתרונות שלנו".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    לא מכיר את החברה ואת אנשיה, מאחל להם הצלחה רבה. אבל יש לי תהיה - 10 מליון שח לחברה של מעל 450 אנשים זה פחות מחודש של עלות שכר - ההוצאה העיקרית של החברה. למה זה נראה לי כמו הצלה של חברה שעמדה לפשוט רגל?

  2. רויטל קורץ

    בהחלט גאוה גדולה בהצלחה לכולם

אירועים קרובים