משוק ההון לביטוח: אילנית חזן מונתה למנמ"רית מגדל סוכנויות

חזן תנהל את המחשוב בארבע הסוכנויות שמרכיבות את החברה, שמהווה חלק מקבוצת מגדל ● היא שימשה עד כה כסמנכ"לית טכנולוגיות המידע של בית ההשקעות מיטב

אילנית חזן, מנמ"רית מגדל סוכנויות.

אילנית חזן, עד כה סמנכ"לית טכנולוגיות המידע של בית ההשקעות מיטב, מונתה למנמ"רית מגדל סוכנויות – חברה בקבוצת מגדל שמאגדת ארבע סוכנויות ביטוח. חזן תתחיל את תפקידה בחודש הבא וטרם מונה לה מחליף במיטב.

מיטב הוקמה ב-2013 ועד אפריל 2022 פעלה תחת המותג מיטב דש. מאז היא נקראת מיטב בית השקעות. חזן, בעלת ניסיון של מעל 15 שנים בתחומי מערכות המידע, עבדה בשש השנים האחרונות במגוון תפקידים במיטב – מתפקידי פיתוח ועד למשרתה האחרונה כסמנכ"לית טכנולוגיות המידע. לפני כן היא שימשה במגוון תפקידים בגופים פיננסיים שונים, בהם אנליסט, אקסלנס ובנק לאומי.

במהלך השנים הובילה חזן מגוון רחב של פרויקטים בתחומי הדיגיטל, ה-BI וה-CRM, ויש לה היכרות עמוקה עם התהליכים והרגולציה בתחומי החיסכון ארוך הטווח.

חזן נבחרה לתפקידה החדש לאחר תהליך מיון קפדני, שאותו הוביל ליאור רביב, שמשמש כמנכ"ל מבטח סימון – אחת מארבע הסוכנויות שפועלות במסגרת מגדל סוכנויות. הוא אמר כי "בשנים הקרובות אנחנו צפויים לעבור מהפיכה טכנולוגית ודיגיטלית, שאותה תוביל חזן, במטרה לתמוך בצמיחה מואצת של מבטח סימון ושל יתר הסוכנויות בקבוצת מגדל".

"תפיסת העולם שלי: אסור לנוח על זרי הדפנה"

"אני מסיימת תקופה מרתקת ומלאת אתגרים במיטב", אמרה חזן. "אני מסכמת תקופה של צמיחה ותאוצה טכנולוגית, במטרה להגניש את הדיגיטל ללקוחות, ולאפשר מענה לשינויים בשוק ולתחרות".

לדבריה, "הסיבה לסיום תפקידי במיטב היא ההזדמנות שהוצעה לי, ושהרגשתי שיש לי את היכולת והניסיון לעמוד באתגרים שיעמדו בפניי במסגרתה, שהמרכזי שבהם הוא המשך והעצמת המהפכה הטכנולוגית בחברות שמרכיבות את מגדל סוכנויות. מאז ומתמיד חיפשתי תפקיד מאתגר שהמשימה בו היא לקדם דברים חדשים".

חזן ציינה כי מגדל סוכנויות היא ישות עצמאית בקבוצת מגדל, וכך גם תפקידה, שבמסגרתו היא תהיה אחראית ל-60 עובדים. היא תדווח למנכ"ל, רביב, ותעבוד בתיאום עם מנמ"רית קבוצת מגדל, תמי אוחנה.

במסגרת תפקידה תהיה חזן אחראית על המחשוב של ארבע הסוכנויות, תוך דגש על המאפיינים של כל אחת מהן. היא ציינה כי "בענף הביטוח יש אתגרים טכנולוגיים רבים, בהיותו של שוק זה עתיר רגולציה ותחרותי ביותר – והטכנולוגיה צריכה לתת מענה לאתגרים אלה".

לסיכום אמרה חזן כי "תפיסת העולם שלי, במיטב וגם במגדל סוכנויות, היא שאסור לנוח על זרי הדפנה וצריך תמיד לחפש את הדבר הבא, שינגיש את השירות ללקוחות החברה על הצד הטוב ביותר".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נטלי

    אילנית, ברכות על התפקיד החדש, אין ספק שאת ראויה לו. בהצלחה 🏆

  2. אשת מקצוע

    אילנית היא אשת מקצוע עם רמת מחוייבות טוטאלית לארגון. היכולות שלה הם הבסיס להצלחה שלה. המון הצלחה בהמשך הדרך. איציק.

אירועים קרובים