יבמ רוכשת את Databand.ai הישראלית בעשרות מיליוני דולרים

Databand.ai מציעה פתרון לניטור נתונים בזמן אמת, שמסייע לארגונים לתקן בעיות בנתונים שלהם לפני שאלה ישפיעו על התוצאות העסקיות ● עובדי החברה יצטרפו לחטיבת הנתונים וה-AI של יבמ

רוכשת חברה ישראלית. יבמ.

לצד המשבר בהיי-טק – יש גם אקזיט: בימים שהם חברות רבות בהיי-טק הישראלי מבצעות פיטורים וחוות ירידות בשערי המניות ובשווי השוק, Databand.ai, הישראלית אף היא, נרכשת – כך הודיעה היום (ד') החברה הרוכשת, יבמ. החברות לא מסרו את סכום העסקה, אולם על פי הערכות בשוק מדובר בעשרות מיליוני דולרים.

Databand.ai מציעה פתרון לניטור נתונים בזמן אמת, שמסייע לארגונים לתקן בעיות בנתונים שלהם – כולל שגיאות וכשלים בזרימת הדטה, ואיכות ירודה שלו – לפני שאלה ישפיעו על התוצאות העסקיות. המערכת מצטרפת לפורטפוליו פתרונות התוכנה של יבמ בתחומי הדטה, הבינה המלאכותית והאוטומציה, ומאפשרת לה לתת מענה לכל רוחב הספקטרום של ניטור הנתונים.

מדובר ברכישה החמישית של יבמ השנה. הענק הכחול קנה יותר מ-25 חברות מאז הפך ארווינד קרישנה למנכ"ל באפריל 2020. לאחר הרכישה, עובדי Databand.ai, שממוקמים במשרדים בתל אביב, יצטרפו לעובדי חטיבת הנתונים והבינה המלאכותית של יבמ.

איכות נתונים ירודה עולה לארגון 12.9 מיליון דולר בשנה

ביבמ אומרים שפתרונות ניטור נתונים בזמן אמת קריטיים לאור הגידול, שבעצמו הולך ועולה, בכמויות הנתונים שלעל ארגונים להתמודד אתם. לפי גרטנר, מדי שנה, סוגיות של איכות נתונים ירודה עולה לארגונים 12.9 מיליון דולר בממוצע. פתרונות ניטור נתונים בזמן אמת יכולים לסייע לצוותי הנתונים ולמהנדסים להבין טוב יותר את איכות ובריאות הדטה במערכות הארגוניות, ולזהות בעיות, שגיאות או כשלים במבנה שלו – באופן אוטומטי וכמעט בזמן אמת.

פתרונות ניטור הנתונים של Databand.ai מחלצים תובנות סטטיסטיות אודות עומסי העבודה וזרימת הנתונים בארגון כבר במקור. הדבר מאפשר לקבוע האם תהליכי הנתונים עובדים ולאתר היכן עלולות לצוץ בעיות כלשהן. שילוב יכולות ניטור הנתונים עם אסטרטגיית חיזוי בעיות ותקלות לכל רוחב פעילות ה-IT מאפשרת להציף – ולפתור במהירות – בעיות בתשתית או ביישומים, וכן במערכות למידת מכונה. כך, אומרים ביבמ, ארגונים יכולים להבטיח שהנתונים המדויקים והאמינים ביותר יועברו לידיים הנכונות בזמן הנכון – לא משנה היכן הם נמצאים.

עבור Databand.ai, הרכישה תנגיש לה משאבים החשובים לצורך הרחבת יכולותיה במסגרת אינטגרציות רחבות יותר, למשל – גם על פתרונות קוד פתוח ופתרונות מסחריים אחרים שמניעים כיום את חטיבות הנתונים המודרניות בארגונים. ארגונים יוכלו להפעיל את הפתרונות של הנרכשים – בין אם במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) ובין אם כמנוי לתוכנה באירוח עצמי.

"רוב החברות מנהלות כיום פטה-בייט של נתונים, ושגיאות או תקלות עלולות להפוך לבעיות יקרות. אספקת נתונים מדויקים ונקייה מתקלות היא נושא קריטי, שמאפשר לחברות לצמוח", אמר שי בנאים, המנכ"ל החדש של יבמ ישראל. "רכישת Databand.ai תרחיב את פורטפוליו פתרונות הנתונים שלנו, כך שנוכל לספק פתרון מקיף לנושא ניטור הנתונים לכל רוחב פעילות ה-IT ללקוחותינו, שנמצאים בעיצומו של מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם".

"אי אפשר להגן על מה שאינך יכול לראות, וכאשר פלטפורמת הנתונים לא יעילה, כולם מושפעים – כולל לקוחות", ציין ג'וש בן-עמרם, מייסד משותף ומנכ"ל Databand.ai. "זאת הסיבה שמותגים גלובליים מסתמכים עלינו כדי להסיר הפתעות ותקלות בנתונים על ידי איתורן ופתרונן לפני שהן יוצרות השפעות עסקיות יקרות. ההצטרפות ליבמ תעזור לנו להגדיל את התוכנה שלנו ולהאיץ משמעותית את היכולת שלנו לתת מענה על הצרכים המתפתחים של לקוחות ארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים