מיכל ורקל מונתה למנכ"לית בית הספר דיגיטאלנט

תחליף בתפקידה את מאשה דשקוב, מייסדת בית הספר, שנשארת בעלים ויו"רית

מיכל ורקל, מנכ"לית דיגיטאלנט.

מיכל ורקל, מהמנהלות הבכירות בענף הלימודים בישראל, מונתה למנכ״לית דיגיטאלנט (Digitalent), בית הספר למקצועות השיווק הדיגיטלי. ורקל היא בעלת 20 שנות ניסיון בניהול, שיווק ופיתוח עסקי במוסדות השכלה גבוהה והכשרה מקצועית, כשבתפקידה האחרון כיהנה כמנכ״לית מכללת רמת גן.

ורקל תחליף בתפקידה את מאשה דשקוב, מייסדת ובעלים, שניהלה את בית הספר בשבע השנים מאז הקמתו. דשקוב תמשיך להיות מעורבת באסטרטגיית הצמיחה של החברה בתור יו״רית פעילה והבעלים.

דיגיטאלנט נוסד בשנת 2015 ומכשיר כיום כ-1,000 סטודנטים וסטודנטיות בשנה. לבית הספר יש שני ערוצי הכשרה מרכזיים: הערוץ הראשון כולל קורסי הכשרה לתפקידי כניסה לתחום, בהם מסלול מקיף לשיווק דיגיטלי, ניהול קמפיינים בערוצים דיגיטליים, PPC, ניהול תוכן בסושיאל וניהול אתרי איקומרס. הערוץ השני כולל קורסי הכשרה ממוקדים למנהלים בתפקידי שיווק ודיגיטל. בין הקורסים: שיווק מונחה נתונים, אנליזה דיגיטלית, אוטומציה בשיווק, איקומרס למתקדמים ועוד.

סגל המרצים של בית הספר כולל את ראשי התעשייה בתחומי הפרסום, השיווק והדיגיטל. בית הספר גם מפעיל מועדון בוגרים, שמסייע להם בהשתלבות בשוק התעסוקה, מפעיל תוכנית מנטורינג ומעביר סדנאות ללא תשלום לניהול ושינוי קריירה. בית הספר מרחיב בימים אלו תוכנית להכשרה בשיטת Life Long Learning של צוותי שיווק בארגונים גדולים, ממשיך ללמד גם בפריפריה הגיאוגרפית ובונה תוכניות לאוכלוסיות ייעודיות בשיתוף גופים ממשלתיים.

ורקל ציינה, כי "אני נרגשת להוביל את ניהול דיגיטאלנט, מוסד אשר חרת על דגלו הבאת ערך אמיתי לסטודנטים ולמעסיקים כאחד. שיווק דיגיטלי עבר תמורות דרמטיות בשנים האחרונות, ומשימתנו היא להבטיח שהמועמדים שיוצאים לשוק מחזיקים אצלם את הכישורים והידע הרלוונטיים והחדשניים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים