אחרי היורופול – גם ה-FBI מחפש את "מלכת הקריפטו"

רוג'ה איגנטובה, הבולגרית שזכתה לכינוי "מלכת הקריפטו", צורפה לרשימת המבוקשים המובילה של עשרת הנמלטים המבוקשים ביותר של ה-FBI, המציעה לא פחות מ-100,000 דולר עבור מי שיספק מידע שיוביל למעצרה

100 אלף דולר למי שיוביל למעצרה. רוג'ה איגנטובה.

רוג'ה איגנטובה, הבולגרית, שזכתה לכינוי "מלכת הקריפטו", צורפה אחר כבוד לרשימה נוספת של מבוקשים. הפעם מדובר ברשימת המבוקשים המובילה של עשרת הנמלטים המבוקשים ביותר של ה-FBI, המציעה לא פחות מ-100 אלף דולר עבור מי שיספק מידע שיוביל למעצרה.

איגנטובה ירדה למחתרת כבר באוקטובר 2017, ומאז אף אחד לא מאתר אותה. לפני כחודש ומחצה היא שולבה ברשימת המבוקשים הבכירים של היורופול, גוף אכיפת החוק האירופי, וכעת, כאמור, גם מעבר לאוקיינוס מגבירים את החיפושים אחריה.

כזכור, איגנטובה ייסדה מטבע קריפטוגרפי, כך היא טענה, בשם OneCoin, יחד עם עוד כמה שותפים, כולל אחיה קונסטנטין איגנטוב, שנתפס ב-2019 בלוס אנג'לס. עם זאת, המטבע שלה התברר כסוג של הונאת פונזי, ולפי טענות ה-FBI, החל מהשקתו ב-2014 היא הצליחה לשכנע משקיעים להניח על קרנות הצבי שלו כ-ארבעה מיליארד דולר.

מייק דריסקול, עוזר למנהל ה-FBI, האחראי על המשרד של הבולשת בניו יורק, אמר בהכרזה על הכנסת של המבוקשת לרשימת עשרת הנמלטים המבוקשים, כי הוא בטוח שהיא תימצא בסופו של דבר. "מדובר בנמלטת בינלאומית, שלכאורה הייתה המוח ראשי מאחורי מבצע רמאות מקיף עולם. היא כעת ממוקמת ברשימת עשרת המובילים, לצד מנהיגי קרטל, רוצחים וטרוריסטים", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים