מלם תים מתרחבת לצפון אמריקה: רוכשת את השליטה בסינריון

הרכישה תבוצע על ידי מלם שכר, שתמורת 48 מיליון שקלים תקבל 50.15% ממניות סינריון ● אילן טוקר, מנכ"ל הרוכשת: "הרכישה מהווה עבורנו דריסת רגל ופוטנציאל צמיחה בצפון אמריקה"

אילן טוקר, מנכ"ל משותף במלם תים ומנכ"ל מלם שכר.

מלם שכר מקבוצת מלם תים הודיעה היום (א') כי היא רוכשת את השליטה בסינריון מערכות, שתחום פעילותה דומה – פתרונות טכנולוגים ושירותים בעולמות הנוכחות והשכר. עם זאת, בניגוד למלם שכר, שפועלת יותר בעולמות האנטרפרייז, סינריון מתמקדת בעסקים קטנים ובינוניים. הרכישה תבוצע בהזרמת הלוואת בעלים בהיקף של 48 מיליון שקלים, ומלם שכר תקבל תמורתה 50.15% מהחברה.

עם הרכישה, מלם שכר מרחיבה את פעילותה לצפון אמריקה: סינריון פועלת שם, כמו גם בישראל, ויש לה מאות לקוחות. החברה הנרכשת מציעה מערכות נוכחות, מערכת שכר לעסקים קטנים ובינוניים ומערכות בקרת כניסה. המוצר שלה עובד בשפות שונות, מותאם לרגולציות במדינות שונות ויכול להתממשק עם תוכנות אחרות.

סינריון מעסיקה כ-70 עובדים בישראל וכ-30 בקנדה. היא סיימה את 2021 עם הכנסות של כ-42 מיליון שקלים.

במסגרת הסכם הרכישה הוקנתה למלם שכר ולבעלי המניות הנוכחיים של סינריון אופציית רכש / מכר ביחס ליתרת החזקות בעלי המניות הנוכחיים של סינריון – 49.9%, וזאת עד לסוף חודש מאי 2023 ובהתאם לתנאים שנקבעו בהסכם. מחיר מימוש האופציה ייקבע לפי מנגנון שהוסכם בין הצדדים, המתבסס על מחזור ההכנסות של סינריון בקנדה ב-2022, כאשר המחיר המקסימלי בגין יתרת ההחזקות לא יעלה בכל מקרה על סך של 12 מיליון שקלים.

אילן טוקר, מנכ"ל משותף של מלם תים ומנכ"ל מלם שכר, אמר כי "רכישת סינריון הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה שלנו. מדובר בעסקה מהותית, מאחר שהיא מעניקה למלם שכר דריסת רגל ראשונה ופוטנציאל צמיחה בצפון אמריקה, והיא תאפשר את הרחבת סל השירותים הקיימים והרחבת הפעילות בישראל גם לחברות קטנות ובינוניות בעולמות הנוכחות והשכר – מגזר שבו מלם שכר הייתה פחות פעילה עד כה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוזר

    אולי סוף סוף לא יקח חצי שעה בין הרגע שלוחצים "כניסה" או "יציאה" או לרגע שהזמן מופיע על המסך בפועל?

אירועים קרובים