באייר תקים בישראל מרכז פיתוח בתחום אבטחת סייבר

כך הודיע אתמול מנכ"ל באייר ישראל, הוגו האגן, במסגרת פגישה עם מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא ● המרכז החדש יהווה אחת מיחידות הסייבר הפנימיות הגדולות של החברה הגלובלית

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא, ונציגי חברת באייר.

חברת מדעי החיים באייר תקים בישראל מרכז פיתוח בתחום אבטחת סייבר, שיהווה אחת מיחידות הסייבר הפנימיות הגדולות של החברה הגלובלית. מנכ"ל באייר ישראל, הוגו האגן, הודיע על החלטת החברה במסגרת פגישה עם מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא, ושל משלחת בכירים מהחברה, שהגיעה השבוע לישראל כדי להכיר טוב יותר את שוק הסייבר הישראלי.

במסגרת הפגישה דנו הצדדים בתוכניות משרד הכלכלה לעתיד, דוגמת פרויקטים ציבוריים, ובאפיקים ואפשרויות לשיתופי פעולה.

המרכז בישראל, אשר יוקם במשרדי החברה הראשיים שבהוד השרון, יפעל ליצירת שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות בתחום הסייבר, ובין היתר יצור חיבורים מול שלוחותיה ברחבי העולם.

באייר היא חברה גלובלית בתחום מדעי החיים, הפועלת בשלוש חטיבות – חטיבת תרופות, חטיבת חקלאות וחטיבת תכשירים רפואיים. באייר ישראל הוקמה בשנת 2008 כחברת בת בבעלות מלאה של תאגיד באייר העולמי, ומיוצגות בה שלוש החטיבות ופעילותיהן. החברה בישראל מעסיקה כ-150 עובדים.

החברה, שעוסקת במחקר ופיתוח, נסחרת בבורסה בפרנקפורט, טוקיו, ניו יורק ואיטליה, ומעסיקה כ-100 אלף עובדים ב-83 מדינות ברחבי העולם. היקף הכנסות החברה עמד בשנת 2021 על כ-44.1 מיליארד אירו, והיקף השקעותיה במחקר ופיתוח נאמד ב 5.4 מיליארד אירו.

האגן ציין, "עבור באייר, כחברה העוסקת במו"פ בתחומי הליבה של מדעי החיים, האפשרות להשתלב באקוסיסטם הייחודי של ישראל בתחומי הסייבר, לצד תחומי החדשנות ברפואה ובפיתוח חקלאי, היא הזדמנות להשתלב כשחקנים בשוק הישראלי ולייצר ערך מוסף עבור באייר ועבור האקוסיסטם".

ד"ר מלכא ציין, כי "ישראל היא מוקד עלייה לרגל של חברות רב לאומיות, ואין ספק כי חיבורים מסוג זה תורמים לתעסוקה, לחדשנות ולתדמית של ישראל ומושכים השקעות בינלאומיות נוספות. נמשיך לייצג כאן את החדשנות הישראלית במיטבה ולחבר בינה לבין חברות מובילות. אנו מברכים את ההתרחבות של חברת באייר בישראל ופועלים עבור חיבורים דומים נוספים בעתיד."

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים