גוגל: גירסה חדשה של אפליקציית Chrome ל-iOS

הגירסה החדשה של הדפדפן למכשירי iOS כוללת חמש תכונות חדשות, המשפרות את ביצועי הדפדפן ואת אבטחת הגלישה הפרטיות

עדכון דחוף. כרום.

גוגל החלה לפרוס גירסה חדשה של אפליקציית דפדפן Chrome ל-iPhone ל-iPad, הכוללת חמש תכונות חדשות, שאמורות לשפר את ביצועי הדפדפן ואת אבטחת הגלישה הפרטיות.

גלישה בטוחה משופרת – שמעניקה, לדברי החברה, הגנה מותאמת ופרואקטיבית מפני פישינג, נוזקות ואיומי רשת אחרים, שכעת נוספה גם ל-iOS. כדי ליהנות ממנה יש צורך להפעיל אותה במכשיר. הדפדפן מזהיר את המשתמש על דפי אינטרנט מסוכנים באמצעות שליחת מידע עליהם לגוגל לצורך בדיקתם. בנוסף, בהכנסת פרטים אישיים באתר – התכונה תתריע למשתמש האם שם המשתמש והסיסמה שלו נוצלו בדליפת נתונים של גורם צד שלישי, ותציע לו לשנות אותם.

מנהל הסיסמאות – גוגל הוסיפה ל-iOS את מנהל הסיסמאות, שכבר מובנה ב-Chrome השולחני ובאנדרואיד. כעת ניתן להגדירו גם ב-iOS כספק המילוי האוטומטי, כך ש-Chrome יסייע ליצור, לאחסן ולמלא את הסיסמאות במהירות ובאופן מאובטח בכל אתר או אפליקציה במכשיר ה-iOS.

גלישה משופרת – הקלה בהתחלת חיפוש חדש או חזרה לאתרים שבהם גלש המשתמש בתדירות גבוהה, ומציאת הכרטיסיות האחרונות שבהן גלש המשתמש. תכונה זו תגיע בקרוב גם לאנדרואיד.

תרגום אתרים לשפת המשתמש – גוגל משתמשת בלמידה חישובית במכשיר כדי להפוך  אתרים לזמינים בשפה המועדפת, ומודל זיהוי שפה מעודכן שמזהה את שפת הדף שבו מבקר המשתמש ומציע למשתמש תרגום שלו בהתאם להעדפותיו  – כל אלה משפרים את רמת התרגומים.

תכונת Chrome Actions – תאפשר לבצע פעולות במהירות מסרגל הכתובות של Chrome, באמצעות הקלדת כותרת של פעולה בשורת הכתובת. שורת הכתובת של Chrome גם מנבאת מתי ניתן להפיק תועלת מפעולת Chrome בהתבסס על המילים שהוקלדו. בין הפעולות הנפוצות שניתן יהיה לבצע: ניקוי נתוני גלישה, פתיחת כרטיסיית גלישה בסתר, הגדרת Chrome כדפדפן ברירת מחדל ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים