"כל ארגון צריך להביט על עצמו כעל ארגון תוכנה"

"רק כך הוא יעמוד במשימה החשובה מכל שלו: מימוש מסע דיגיטלי באופן מוצלח, יעיל וקצר", כך אמר עידו אנגל, מוביל תחום Azure במיקרוסופט

עידו אנגל, מוביל תחום Azure במיקרוסופט.

"כל ארגון חייב לתפוס את עצמו כחברת תוכנה. רק כך הוא יעמוד במשימה החשובה מכל שלו: מימוש מסע דיגיטלי באופן מוצלח, יעיל וקצר", כך אמר עידו אנגל, מוביל תחום Azure במיקרוסופט.

אנגל דיבר ב-Azure Summit. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') בבניין הסניף הישראלי של הענקית מרדמונד בהרצליה.

לדברי אנגל, "ככל ארגון, גם אנחנו עברנו טרנספורמציה דיגיטלית. זו הייתה מבוססת על כמה הנחות יסוד: לצד ההנחה שהתפיסה של כל ארגון צריכה להיות שהוא חברת תוכנה, אנחנו מוטמעים באופן עמוק בקרב ארגונים, גם בקרב משתמשי הקצה, ועלינו לפגוש את הלקוחות בסביבה פתוחה, מבוססת לינוקס, ולתת פתרונות גם ללקוחות העובדים עם המתחרים שלנו".

"כאשר בנינו את אסטרטגיית ההגעה שלנו ללקוחות", אמר, "עמדו בפנינו כמה הנחות יסוד: חלק מהלקוחות ישאירו חלק מעומסי המחשוב שלהם ברישוי המסורתי, ולא יעבירו הכול לענן; חלק מהלקוחות עובדים עם עננים ציבוריים אחרים, לא רק שלנו; ורוב הארגונים יעבדו באופן היברידי, ועלינו לספק להם פתרון לכלל הסביבות – דטה סנטר מקומי, ענן פרטי וציבורי, וסביבה מרובת עננים. המטרה שלנו היא הבאה להאצת הפיתוח בקרב הלקוחות, לקיצור זמן ההגעה של המוצרים והשירותים שלהם לשוק, לבניית מעטפת כוללת של אבטחת מידע והגנת סייבר, ולשילוב של רכיבי בינה מלאכותית במערכות ה-IT – לטובת הפקת תובנות מושכלות ולשיפור התפעול".

אנגל סיכם באומרו כי "הענן שלנו הוא הגדול בעולם בהיבט ההכנסות, ששוות להכנסות המצרפיות של AWS וגוגל. בישראל, Azure הוא הענן הצומח ביותר, והיקף הצמיחה שלו כפול מזה של כלל השוק. יש לנו בעולם 70 אזורי ענן ייעודי, ועם הקמת הענן הייעודי בישראל – מהלך שיקרה בחודשים הקרובים, נעלה אליו מעל 110 שירותים, בסביבת מחשוב של Tier-4 – משמע, חמש תשיעיות, והמאובטחת ביותר. כך נוכל להמשיך לעבוד במשך ארבעה ימים ללא אספקת חשמל חיצונית. הענן המקומי שלנו יסייע לארגונים שאינם רוצים או אינם יכולים להוציא את הנתונים שלהם מחוץ לגבולות הארץ, והם ייהנו מיכולות שיהוי מאוד נמוכות ומאבטחת מידע מקיפה".

אילן רוזנברג, מנהל תחום דטה ובינה מלאכותית במיקרוסופט ישראל.

אילן רוזנברג, מנהל תחום דטה ובינה מלאכותית במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

אילן רוזנברג, מנהל תחום דטה ובינה מלאכותית במיקרוסופט ישראל, אמר כי "ארגונים נדרשים לפלטפורמה חדשנית, אחודה ומבוססת AI, שפועלת באופן היברידי ומקבלת נתונים ממגוון מקורות מידע".

"בהיבט הטכנולוגי", הסביר, "מנהלי ה-IT ניצבים בפני חמישה אתגרים: חידוש נתונים ואפליקציות, והעברה שלהם מהרישוי המסורתי לענן; פיתוח אפליקציות חדשות בענן; יכולת לניתוחים ולהפקת תובנות לאחר כינוס כלל הנתונים יחדיו; תמיכה במדעני נתונים; ומשילות של ה-IT".
לדבריו, "מערך הענן של מיקרוסופט מסייע לארגונים לצלוח את המסע הדיגיטלי, עם פלטפורמה שתומכת בביצועים גבוהים ומספקת שיהוי נמוך. היא מספקת תובנות על עולמות שפעם היו נפרדים. זאת, כי אנחנו רוצים להנגיש את המידע לכולם, וכך משתמשים שונים, ובהם מדעני נתונים ואנשי BI, יכולים לעבוד באופן אחוד, קל ונוח. אנחנו עושים דמוקרטיזציה של ה-AI ולימוד מכונה, עם זיהוי אנומליות בדטה".

"ההיבט האחרון הוא המשילות", אמר רוזנברג לסיום. "ארגונים נדרשים לדטה ול-מטה דטה, וזה ייעשה לאחר מיפוי הנתונים בארגון, סיווג שלהם, מתן מענה לרגולציות והנגשה שלהם בכל מקום – ברישוי מסורתי, בסביבה מרובת עננים ובאפליקציות תוכנה כשירות (SaaS). באופן זה, ארגונים מקבלים פלטפורמת נתונים חכמה, שמאחדת את כלל היכולות המבוזרות, עם ממשל, ניתוח וחיבור בין העולם התפעולי לזה האנליטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים