"מתנת פרידה" מפייסבוק לשריל סנדברג: חקירה

לפי דיווח בסוף השבוע בוול סטריט ג'ורנל, שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול היוצאת של מטא והדמות השנייה בחשיבותה בחברה לאחר צוקרברג, נחקרת על ידי החברה על שימושה בעובדי החברה לצורך קידום מיזמים פרטיים שלה

עזבה את מטא. שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול הפורשת של מטא.

עורכי דין מטעם מטא חוקרים את השימוש של שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול היוצאת של החברה, במשאבי החברה במשך כמה שנים – כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל בסוף השבוע, המצטט כמה גורמים המקורבים לנושא.

לפי הדיווח, החקירה מתנהלת כבר מאז הסתיו האחרון, ועניינה הוא האם היו לה עובדי פייסבוק שעסקו בעבודה שתמכה בקרן Lean In שלה, שתפקידה לטפח מנהיגות נשים והכלה במקום העבודה; האם היא משכה את עובדי פייסבוק לכתיבה ולקידום של ספרה השני, "אופציה ב'", שהתמקד בהתגברות על מותו הפתאומי של בעלה ב-2015; ולבסוף האם היא הפנתה את זמנם ותשומת הלב של עובדי פייסבוק לחתונתה הקרובה בקיץ הקרוב.

בתחילת החודש הודיעה סנדברג על עזיבתה את החברה, לאחר 14 שנים כיד ימינו של המייסד והמנכ"ל, מארק צוקברג, והדמות השנייה בחשיבותה בחברה, ומעניין, שלאחר הכרזתה על החלטתה לעזוב, כינה אותה צוקרברג "אדם מדהים, מנהיגה שותפה וחברה" והכריז כי עזיבתה המתוכננת היא "סוף עידן".

מנהל הצמיחה הראשי של מטא, חוויאר אוליבן, אמור להחליף את סנדברג בתפקידה, על אף שצוקרברג אמר, כי הוא לא מתכנן להחליף את תפקידה של סנדברג לפי המבנה הקיים של החברה.

סנדברג מסרה כי תמשיך לכהן במועצת המנהלים של מטא לאחר עזיבתה בסתיו הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים