נשיא VMware: "הרכישה שלנו תהיה שונה מאלו של CA וסימנטק"

סומיט דהאוואן ניסה להרגיע את יותר מ-35 אלף עובדי ענקית הווירטואליזציה עם מסר לפיו היחס של הרוכשת אל הנרכשת, יהיה שונה מהיחס לו זכו שאר הרכישות של ברודקום בעבר

סומיט דהאוואן, נשיא VMware.

"תשמעו, מוניטין הלקוחות של ברודקום עלול להיות שלילי, וכך גם המוניטין של חברי הצוות. גם הפעולות שאנשי ברודקום נקטו בעבר עם עסקי התוכנה שלהם (הכוונה לרכישות הענק של CA וסימנטק – י"ה) השפיעו על העובדים ועל חברי הצוות", אמר סומיט דהאוואן, נשיא VMware.

דהאוואן ניסה להרגיע את יותר מ-35 אלף עובדי ענקית הווירטואליזציה עם מסר לפיו היחס של הרוכשת, ברודקום, אל הנרכשת, יהיה שונה מהיחס לו זכו שאר הרכישות של ברודקום, ובראשן, רכישות הענק של CA וסימנטק.

"הייתי אומר שבנקודת הזמן הזו, רק בגלל שהם (ברודקום) עשו את מה שהם עשו עם סימנטק ו-CA – זה לא אומר שהם מתכוונים לעשות את אותו הדבר גם עם VMware, כי שמענו את ההיפך עד כה", אמר נשיא ענקית הווירטואליזציה לעובדים במפגש שנערך בשבוע שעבר. הנשיא המשיך ואמר ש-"המצב יתבהר קצת יותר במהלך הימים הבאים".

המנהלים הבכירים של VMware – ודהאוואן ביניהם – נשאלו במפורש על ידי העובדים מה עליהם לומר ללקוחותיהם המביעים דאגה לגבי רכישת החברה על ידי ברודקום. "אני מבין את חוסר הוודאות הזה", אמר, "ואנחנו צריכים לעבוד איתם במהלך החודשיים-שלושה הבאים, כדי להבהיר חלק מהדברים האלה. אבל ממה ששמענו מהם עד כה, יש בו כדי לפוגג חלק מהחששות הראשוניים".

אושרה סופית. רכישת VMware בידי ברודקום.

אושרה סופית. רכישת VMware בידי ברודקום.

"רוצה את מותג VMware בחזית ובמרכז"

דהאוואן הדהד את המסר שהועבר בעת הודעת הרכישה הרשמית לפני ימים אחדים, לפיו החברה תעמוד בראש חטיבת מוצרי התוכנה של ברודקום. "בניגוד לרכישות קודמות שברודקום ביצעה, אמר הנשיא, "ברכישה הזו, היא רוצה את מותג VMware בחזית ובמרכז, כחברה שתוביל את כל עסקי התוכנה של החברה המשולבת. הסיבה לכך שברודקום מוכנה לשלם מחיר נכבד' הגבוה מעל מחיר המניה הנוכחי, היא כי הם מעריכים את ההיצע הרחב שלנו ואת קשרי הלקוחות המדהימים שלנו, עם הערכים שיש לנו – של עזרה ללקוחות והנעת חדשנות. והם רוצים להשקיע בכל שלושת הדברים הללו". הוא הוסיף כי לברודקום אין כל כוונה לבצע שינויים גדולים במפת הדרכים של מוצרי החברה הנרכשת.

בסוף 2019, ברודקום רכשה את עסקי האבטחה הארגוניים של סימנטק תמורת 10.7 מיליארד דולר. ב-2018 השלימה ברודקום את רכישת ענקית התוכנה CA Technologies תמורת כמעט 19 מיליארד דולר – בעסקה שכולה במזומן. בעקבות שתי הרכישות, ברודקום צמצמה את בסיס העלויות בשני העסקים הללו ב-60% עד 70%, על פי דו"ח של Sanford C. Bernstein.

ברודקום מתכננת להגדיל את הרווחיות השנתית של VMware מ-4.7 ל-8.5 מיליארד דולר, בשלוש השנים הראשונות שלאחר סגירת העסקה. ברודקום הודיעה שהיא תשיג יעד זה, בין השאר, על ידי "ביטול כפילויות של פונקציות כלליות וניהוליות – בתחומי משאבי אנוש, כספים, מחלקות משפטיות, מתקנים ו-IT".

בהסכם הנוכחי, ל-VMware יש חלון זמנים של 40 ימים, המאפשר לה ולדירקטוריון שלה לפתוח במשא ומתן עם גורמים המציעים הצעות רכישה חלופיות, עד ה-5 ביולי השנה. ברודקום מתכוונת לסגור את רכישת VMware עד ינואר 2023.

"לעת עתה", סיכם נשיא הנרכשת, "המצב הוא 'עסקים כרגיל' עבור VMware".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    נשמע רע ... להגדיל את הרווחיות כמעט פי 2 ? את לא לא עושים ע"י צימצום מחלקה משפטית, אלא ע"י ציצמום מסיבי - פחות פיתוח, פחות חדשנות, העלאת מחירים. מקווה שזו לא התחלת הסוף

אירועים קרובים