מייסם ג'לג'ולי מונתה למנכ"לית משותפת של ארגון צופן

היא תחליף את המנכ"ל הוותיק של הארגון, סאמי סעדי, ותכהן יחד עם רביטל דואק, שמשמשת בתפקיד, במשותף, מזה שלוש שנים ● המשימה העיקרית שלהן: יישום תוכנית החומש הממשלתית לקידום ההיי-טק והחדשנות בחברה הערבית

מייסם ג'לג'ולי, מנכ"לית משותפת בצופן.

מייסם ג'לג'ולי מונתה למנכ"לית משותפת בארגון צופן, שפועל לקידום ההיי-טק בחברה הערבית ולשילובם.ן של צעירים וצעירות ממנה בענף – כך מסר הארגון היום (ב'). ג'לג'ולי תחליף את סאמי סעדי ותשמש בתפקיד לצד רביטל דואק, מנכ"לית משותפת של צופן מזה כשלוש שנים.

סעדי מסיים את תפקידו לאחר 14 שנים שבהן סייע להביא לגידול ניכר במספר הערבים והערביות המועסקים.ות בהיי-טק ובמספר החברות בענף שמעסיקות אותם.ן. למרות העלייה, שיעור ההעסקה של בני.ות החברה הערבית בענף עדיין עומד על אחוזים בודדים בלבד. יחד עם דואק, ג'לג'ולי תנהל את החלק של צופן ביישום תוכנית החומש הממשלתית, שהקצתה 600 מיליון שקלים לפיתוח ההיי-טק והחדשנות בחברה הערבית.

סאמי סעדי, מנכ"ל משותף יוצא בצופן.

סאמי סעדי, מנכ"ל משותף יוצא בצופן. צילום: איליה מלניקוב

פעילות חברתית ענפה

ג'לג'ולי מגיעה לצופן מנעמ"ת, שהם היא שימשה כיו"רית הארגון במשולש הדרומי. יש לה ניסיון ניהולי עשיר בארגונים חברתיים, והיא פעילה חברתית כבר יותר מ-30 שנה. בצופן אומרים כי הידע והניסיון של המנכ"לית המשותפת החדשה "יאפשרו לארגון להרחיב את הפעילות החברתית לקהלים ואזורים נוספים, מתוך מטרה להעלות את המודעות לתעשיית היי-טק מגוונת, ולהגדיל את מספר הצעירים והצעירות מהחברה הערבית בענף".

לצד תפקידה החדש בצופן, ג'לג'ולי מכהנת כיו"רית שותפה בארגון סיכוי-אופוק, כחברת הנהלה בעמותת איתך-מעכי – משפטניות למען צדק חברתי, וכן כחברת הנהלה באגודה לזכויות האזרח. בעבר היא שימשה חברת הנהלה במועצה הלאומית לבטיחות בדרכים וכיהנה כיו"רית ועד העובדים בעיריית טירה. היא תושבת טירה, ובוגרת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה ותואר שני בהצטיינות במנהיגות חינוכית – שניהם מאוניברסיטת בר אילן.

אחד המאבקים החברתיים שבו ג'לג'ולי לקחה חלק במרוצת השנים היה שביתת הנשים שהתקיימה ב-2018, במחאה על האלימות כלפי נשים בישראל. היא אף ממייסדות פורום אימהות למען החיים – פורום אימהות שכולות ערביות, שנאבקות בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית, והובילה מעגלי שיח והידברות בין ערבים ויהודים. כמו כן, ג'לג'ולי חברה בצוות של מומחים לטובת הטיפול במשבר הקורונה, חברת המועצה הציבורית שמייעצת לפרויקטור הקורונה, חברת צוות המומחים שמייעץ לפרויקטור הקורונה בחברה הערבית, וחברת הוועדה המייעצת אודות היבטים מגדריים לרשות לפיתוח כלכלי של החברה הערבית.

ג'לג'ולי אמרה כי "צופן הוא מהארגונים החשובים בישראל בכל הנוגע למימוש עבודה משותפת של ערבים ויהודים. אני שמה לעצמי למטרה לפעול לשוויון מלא בהעסקת עובדים ועובדות מהחברה הערבית בתעשיית ההיי-טק, במטרה ליצור גיוון חברתי ותעסוקתי, שיוביל ליצירתיות ולהצלחה במישורים העסקי והחברתי".

דואק ציינה ש-"לפנינו משימות חשובות ביותר, ובראשן יישום תוכנית החומש הממשלתית, ואני סמוכה ובטוחה שג'לג'ולי תסייע בכך". על סעדי היא אמרה שהוא "הוביל את צופן בתקופה שבה הארגון נחל הישגים משמעותיים בפעילותו".
A

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים