מונטה קרלו יותר מהכפילה את השווי בחצי שנה – והפכה לחד קרן

חברת מהימנות הנתונים סיימה סבב גיוס D בסך של 135 מיליון דולר ● היא גייסה כמעט רבע מיליארד דולר' הכפילה פי שישה את מספר העובדים ושווה 1.6 מיליארד דולר - וכל זאת בקצת יותר משנה וחצי

בר מוזס (משמאל) וליאור גביש, מייסדי מונטה קרלו.

עוד חד קרן ישראלי: הפעם הגיע תורה של מונטה קרלו להצטרף למועדון. חברת מהימנות הנתונים יותר מהכפילה את שוויה בחצי שנה והפכה לחד קרן בשווי של 1.6 מיליארד דולר. זאת, לאחר שביצעה סבב גיוס D בסך של 135 מיליון דולר. הסבב הושלם בפברואר האחרון, אולם מתפרסם רק כעת.

מונטה קרלו היא חברת ישראלית-אמריקנית שנוסדה ומנוהלת על ידי הישראלים בר מוזס וליאור גביש. את הסבב הובילה הקרן האמריקנית IVP והשתתפו בו, בין היתר, אקסל ונצ'רס וקרן הצמיחה של סיילספורס. עם השלמתו עומד הסכום שהחברה גייסה עד כה על 236 מיליון דולר. זאת, בתקופה של פחות משנתיים – 20 חודשים בלבד. עוד באותה התקופה, מספר העובדים שלה גדל פי שישה – מ-20 ל-120.

במונטה קרלו מציינים שהחברה פותרת את הבעיה היקרה עבור ארגונים של נתונים שגויים באמצעות פלטפורמת ניטור הנתונים האוטומטית שלה. המימון בסבב הנוכחי יסייע לה להמשיך ולשפר את חוויית המשתמש עבור מאות לקוחותיה, להרחיב את קטגוריית מהימנות הנתונים לענפים חדשים, ולהגדיל את צוותי ההנדסה והחדירה לשווקים בארצות הברית ובאזור EMEA.

בחברה מציינים כי מאז הודעתה באוגוסט אשתקד על גיוס בסבב C היא הכפילה את הכנסותיה מרבעון לרבעון, עם זינוק של 800% (!) בהכנסות בהשוואה לשנה שלפני כן. בין הלקוחות שהצטרפו אליה בחצי השנה האחרונה ניתן למנות את CNN, ג'ט בלו ומאסטר קלאס.

מוזס, שלצד היותה מייסדת במשותף משמשת כמנכ"לית מונטה קרלו, אמרה כי "בשנים האחרונות, חברות מתעשיות שונות החלו מסתמכות יותר ויותר על נתונים. הן משקיעות בטכנולוגיות כמו סנואופלייק ודטה בריקס, ומגייסות צוותים של מהנדסים ואנליסטים כדי לבנות ולהרחיב מוצרי נתונים שמשפיעים על הפעילות העסקית שלהן. ובכל זאת, אי אפשר פשוט שיהיו לך נתונים – אותם נתונים חייבים להיות ניתנים לגילוי, נגישים, מהימנים וכאלה שניתן לסמוך עליהם. מונטה קרלו יצרה את פלטפורמת מהימנות הנתונים שלה כדי להאיץ את אימוץ השימוש בנתונים מהימנים, תוך צמצום זמני הזיהוי והרזולוציה של זמן השבתת הנתונים".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים