דיווח: ווטסאפ תחדל לפעול על דגמי iPhone ישנים מאוקטובר

החל מהסתיו הקרוב, בעלי מכשירי iPhone 5 ו-iPhone 5C לא יוכלו להשתמש עוד בשירות ההודעות המיידיות הפופולרי שבבעלות מטא, ובעלי דגמים אחרים, המבוססים על גרסאות iOS 10 ו-iOS 11 לא יקבלו יותר תמיכה מהיישום

עוד הוכחה שגם בווטסאפ צריך להשתמש בזהירות.

החל מה-24 באוקטובר 2022 תחדל ווטסאפ (WhatsApp) מלספק תמיכה למכשירי אפל (Apple) מבוססי מערכות ההפעלה iOS 10 ו-iOS 11. עקב כך, הדגמים iPhone 5 ו-iPhone 5C, ש-אפל הוציאה בספטמבר 2012, לא יוכלו יותר להריץ את אפליקציית המסרים המיידיים כלל, כך על פי דיווח של אתר WABetaInfo – החושף לעתים קרובות תכונות ווטסאפ שלא פורסמו רשמית.

ווטסאפ לא תפעל עליו. iPhone 5.

ווטסאפ לא תפעל עליו. iPhone 5. צילום: פליקר

בהתבסס על התמונה שהעלו ב-WABetaInfo, משתמשים המריצים מכשירי iPhone בעלי מערכות ההפעלה iOS 10 ו-iOS 11 יתבקשו לשדרג את היישום, או לעדכן את התוכנה ל-iOS 12, עד תאריך היעד באוקטובר 2022.

בדף ווטסאפ הרשמי אישרו את הדיווח וציינו כי "אנו תומכים ב-iOS 12 ואילך, אך אנו ממליצים להשתמש בגרסה העדכנית ביותר הזמינה".

משתמש שלא ידאג למערכת הפעלה עדכנית יותר לא יוכל, כאמור, להשתמש בשירותי ההודעות והשיחות שמספקת האפליקציה המצליחה, אשר לה כ-2 מיליארד משתמשים עולמיים.

נזכיר כי בשנה שעברה, ביצעה הבעלים מטא (שעוד כונתה אז פייסבוק) שינוי פרטיות שנוי במחלוקת בווטסאפ – מה שהוביל אותה לספוג ביקורת חמורה מצד משתמשים וכמה ממשלות. בנוסף החלו משתמשים שונים לנסות לעבור לשירותים חופפים – בעיקר לסיגנל (Signal) ולטלגרם (Telegram) – שמבטיחים שמירה על הצפנה מלאה מקצה לקצה. אך למרות שמיליוני משתמשים עברו למוצרים מתחרים, ווטסאפ בכל זאת נותרה אפליקציית ההודעות המיידיות הנפוצה ביותר הן במכשירי iOS והן בכאלו מבוססי אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים