מינויים חדשים של שתי בכירות בהנהלת אברא

אפרת מנצור וקרן עמר ינהלו במשותף את פעילויות ה-strategy realization וה-BI ● אסטרטגיית הרכישות והצמיחה של אברא מקבלת ביטוי גם בתחום המינויים - קידום מנהלות בכירות מהחברות הנרכשות לתפקידי מפתח בחברת האם

מינתה בכירות חדשות. אברא.

חברת טכנולוגיות המידע אברא (אברא) הודיעה על מינויי בכירות: אפרת מנצור מונתה לתפקיד EVP Strategy Realization; וקרן עמר לתפקיד של EVP BI & Development.

השתיים ישתלבו בתפקידי מפתח בחברה לאחר ש-אברא השלימה את רכישת החברות Orantech ו-Oranbit, כחלק מאסטרטגיית הרכישות והצמיחה של אברא ושילוב החברות הנרכשות בחברה האם.

מנצור שימשה בתפקידה האחרון ב-Orantech סמנכ"ל פיתוח עסקי, והיא מצטרפת ל-אברא לאחר 20 שנים בחברה. היא השתחררה מצה"ל בדרגת רס"ן, לאחר שירות באגף טכנולוגיה בו הובילה פרויקטים ותהליכים מורכבים ועתירי משאבים. מנצור, בעלת תואר שני במנהל עסקים, מומחית בעולמות של טרנספורמציה ארגונית, ניהול פרויקטים, תהליכים ארגוניים והטמעת מערכות בארגונים ותנהל ב-אברא את פעילות יישום אסטרטגיה.

עמר הקימה את Oranbit ושימשה כמנכ"לית החברה. לפני כן שימשה יועצת בכירה בחברת הייעוץ B-Pro וניהלה את חטיבת BI בפרטנר. לעמר, בוגרת ממר"ם ובעלת תואר במנהל עסקים, ניסיון רב בעולמות הניהול, הפיתוח והייעוץ, והיא מביאה עמה מומחיות בזיהוי של אתגרים עסקיים בארגונים והתאמת פתרונות טכנולוגיים. ב-אברא תוביל את פעילות ה-BI, קרי מיקסום יכולות של ארגונים להפיק תובנות מנתונים והפיכתם למונעי דטה.

אפרת מנצור, EVP Strategy Realization, אברא.

אפרת מנצור, EVP Strategy Realization, אברא. צילום: יח"צ

אפרת מנצור, EVP Strategy Realization: "אני שמחה על הבעת האמון מצד אברא ועל המסר שאני מאוד מאמינה בו של ניהול משותף, מתוך הבנה של חיבור בין אסטרטגיה ארגונית לבין עולמות הטכנולוגיה והטמעה אפקטיבית שלהם. יחד נוביל את הפעילות שאינה צבועה בטכנולוגיה ספציפית, באופן רוחבי לכל סוגי הפרויקטים ב-אברא".

קרן עמר, EVP BI & Development, אברא.

קרן עמר, EVP BI & Development, אברא. צילום: יח"צ

קרן עמר, EVP BI & Development: "הניסיון והמומחיות שאני מביאה ל-אברא יסייעו לחברה לחבר בין יעדים אסטרטגיים ותהליכי עבודה למערכות טכנולוגיות, במטרה לנהל וללוות ארגונים בדרך לטרנספורמציה. החיבור שלי עם אפרת הוא מכפלת כוח משמעותית בדרך להגשמת חזון זה".

שי אוזון, מנכ"ל אברא: "אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הרכישות והסינרגיה של החברות הנרכשות ב-אברא. אפרת וקרן הוכיחו את יכולתן בחיבור הטכנולוגיה לאסטרטגיה ולצרכים העסקיים של ארגונים ומבחינתנו אין טבעי מקידומן בתוך החברה ושילובן בצמרת אברא".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סתם כתבה

    לקחן מנהלות מדרג ניהול ביניים ומינו אותן לתפקיד בדרג ניהול ביניים בחברת האם מה החרטוט הגדול?

  2. סיגל

    אברא רכשה את החברות שאותן מנהלות היו כבר בכירות בחברות אלה. לא הבנתי מה הקידום פה????

אירועים קרובים