תוצאות חיוורות לסיסקו; פספסה את תחזיות האנליסטים

המלחמה באוקראינה והסגרים בסין הביאו לעלייה זעומה בלבד בהכנסות הרבעון, שהיו קטנות ב-50 מיליון דולר לעומת הצפי של המומחים

מאמין שרכישת ספלאנק תעזור להעצים ולהגן על מהפיכת הבינה המלאכותית. צ'אק רובינס, יו"ר ומנכ"ל סיסקו.

סיסקו סיימה את הרבעון השלישי של שנתה הכספית 2022, שאת תוצאותיו היא פרסמה אמש (ד'), עם תוצאות חיוורות, כאשר ההכנסות נותרו כמעט ללא שינוי ופספסו את תחזיות האנליסטים. לעומת זאת, הרווח הנקי רשם עלייה חד ספרתית. כתוצאה מהנתונים הלא מעודדים, מניית החברה ירדה במסחר שלאחר סגירת שערי וול סטריט בשיעור חד של 4.4%.

תוצאות הרבעון מראות יחס חיובי לטובת ההכנסות: הן עלו ב-0.25% ל-12.8 מיליארד דולר, בעוד שההוצאות של סיסקו קטנו בתקופה זו ב-1.2% ל-9.2 מיליארד. עם זאת, הכנסות החברה פספסו את התחזית הממוצעת של המומחים, שצפו שהן יעמדו על 13.3 מיליארד דולר. חלוקת לסעיפים מראה כי מכירות המוצרים גדלו ב-3.4% ל-9.5 מיליארד דולר, אך מכירות השירותים פחתו ב-7.6% ל-3.4 מיליארד.

כתוצאה מהיחס החיובי לטובת ההכנסות רשמה סיסקו עלייה של 6.3% ברווח הנקי לקצת יותר משלושה מיליארד דולר. הרווח הנקי גדל ב-7.3% ל-73 סנט. החברה שילמה במהלך הרבעון יותר מס: חבות המס המס שלה גדלה בו ב-4% ל-757 מיליון דולר.

בסעיפים הגולמיים, ההוצאות גדלו ב-2.1% ל-4.7 מיליארד דולר, הרווח עלה ב-0.8% ל-8.1 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 63.27%. בסעיפי התפעול, ההוצאות קטנו ב-4.4% ל-4.5 מיליארד דולר והרווח גדל ב-4.2% ל-3.6 מיליארד.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה הכספית, שסיסקו פרסמה את הנתונים אודותיהם לצד דו"חות הרבעון, ההוצאות של החברה רשמו עלייה של 1.8% ל-27.9 מיליארד דולר וההכנסות עלו ב-4.8% ל-38.5 מיליארד. העלייה הקטנה יותר בהוצאות היטיבה עם סעיפי הרווח, שעלו בשיעורים דו ספרתיים: הרווח התפעולי צמח ב-13.8% ל-10.5 מיליארד דולר וזה הנקי – ב-18.66% לתשעה מיליארד.

מנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "היה ברבעון המדווח ביקוש מוצק לטכנולוגיות שלנו והשינויים בתוכנית העסקית של החברה מתקדמים יפה. עם זאת, הסגרים בסין והמלחמה באוקראינה פגעו בהכנסות הרבעוניות שלנו. אולם, אנחנו אופטימיים לגבי הביצועים העתידיים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים