TSG רוכשת את השליטה ב-EPR בעשרות מיליוני שקלים

EPR מספקת פתרונות ומערכות ליבה מגוונות עבור הרשויות המקומיות ותשולב בפעילותה של TSG במגזר המוניציפלי

אריק קילמן, מנכ"ל TSG.

TSG רוכשת 51% ממניות EPR מערכות והופכת לבעלת השליטה בה. היקף הרכישה של EPR לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו בעשרות מיליוני שקלים. השלמת העסקה כפופה לאישורים הנהוגים, לרבות קבלת אישור הממונה על התחרות.

TSG הייתה בעבר זרוע המחשוב הצבאית-ביטחונית של נס, וכיום היא חברה בבעלות פורמולה והתעשייה האווירית. היא עוסקת בפיתוח ואספקה של פתרונות תוכנה, מערכות מתקדמות, ביג דטה, סייבר ותקשורת. היא מתמחה בפיתוח מערכות שו"ב (שליטה ובקרה) לגופים ממגזר הביטחון, צה"ל, שירותי חירום וגופי מודיעין. עוד היא עוסקת בפיתוח מערכות לשוק האזרחי, בדגש על המגזר המוניציפלי, כגון ניהול עיר חכמה, מערכות לניהול נכסים ותשתיות מורכבות, מערכות הקלטה, תוכנות לניהול מרכזי שירות ועוד.

EPR מערכות הוקמה ב-2000, מונה עשרות עובדים ומספקת פתרונות ומערכות ליבה מגוונות עבור הרשויות המקומיות. החברה פיתחה את מערכותיה בסביבת מיקרוסופט, ובנוסף, מספקת יחד עם מערכותיה גם שירותי ענן בחוות השרתים של AWS בגרמניה. עם לקוחותיה נמנות יותר ממאה רשויות מקומיות.

"הסינרגיה בין שתי החברות תוביל לצמיחה בפעילות המשותפת עם הרשויות המקומיות, פעילות המהווה את אחת מאבני היסוד באסטרטגיה שלנו", אמר אריק קילמן, מנכ"ל TSG.

"המהלך נועד להביא ערך מוסף לרשויות המקומיות בישראל בחדשנות, במוצרים ובפתרונות ושירותים נוספים", אמר גלעד פריגר, מנכ"ל EPR מערכות, "והוא יביא אותנו לעולמות תוכן חדשים ויחזק את מעמדנו בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים