Max שדרגה את פלטפורמת Biz Manager שלה

הפלטפורמה של חברת הפיננסים מעניקה כלים למיקסום תובנות מבוססות דטה של בתי העסק ● הפרויקט בוצע בידי צוות המומחים של חברת הדטה איטרניטי מקבוצת אמן, שאף פיתחה את המערכת

גם Max מכניסה זיהוי ביומטרי

Max מתיימרת לשנות את כללי המשחק בזירה הטכנולוגית של העסקים הקטנים והבינוניים. לפיכך חברת האשראי והתשלומים סיימה לאחרונה פרויקט רחב היקף לטובת לקוחותיה העסקיים בעסקים הקטנים והבינוניים, בו שידרגה עבורם את יכולות הדטה וחוויית המשתמש, כך שכעת יוכלו לקבל ולהפיק תובנות בעלות ערך רב באמצעות טכנולוגיות חכמות המיושמות בארגונים, חברות ומוסדות בארץ ובעולם.

הפרויקט בוצע, כאמור, במטרה להביא לשיפור ולייעול השימוש של המשתמשים ב-Biz Manager – מערכת לניהול מידע ותשלומים של חנויות ובתי עסק. זאת, תוך החצנת טכנולוגיות רלוונטיות מעולם האנליטיקה והביג דטה. יכולות אלה מאפשרות לגופים העסקיים לקבל תמונת מצב על לקוחות העסק, גודל סלי הקנייה ועוד, על בסיס הנתונים הקיימים והחדשים, ובכך להתנהל ביעילות גבוהה יותר. מהחברות לא נמסר היקף העסקה, אך מומחים בשוק מעריכים את היקפה במאות אלפי דולרים.

מבין תכונות המערכת, ניתן יהיה להסיק נתונים לצורך בניית אפיון צרכני של העסק, תוך הצגת מגוון נתונים כמו, תזרים העסק בהשוואה לשנים קודמות, חוזק ימי פעילות, מגדר הלקוחות, פילוחים דמוגרפים, פעילויות מועדונים, סטטיסטיקות, ניתוחים והמלצות פרקטיות כיצד לפעול.

כמו כן, לדברי Max, "שדרוג המערכת התמקד בהגברת חווית המשתמש הן בהיבט הוויזואלי והן בהיבט הפרקטי, על ידי עיצוב אינטראקטיבי, מזמין ונקי, המאפשר תפעול קל, ברור וידידותי, ללא צורך בידע טכנולוגי מוקדם, מכל מקום ובכל זמן, גם מהמחשב וגם מהסמארטפון. אין צורך בגיוס מומחי טכנולוגיה שיתפעלו אותה, בעלי העסק יוכלו לעשות זאת, באופן עצמאי, קל ומהיר". החברה הוסיפה כי "בהיבט הטכנולוגי השדרוג מעניק שיפור משמעותי בוויזואליזציה לעומת הגרסה הקודמת, חיפוש מתקדם באמצעות שימוש בתגיות וניווט נוח המייעל את העבודה".

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן. צילום: גדי אוהד

השימוש היומיומי במערכת עתיד להשתדרג

הפרויקט בוצע בידי צוות המומחים של חברת הדטה איטרניטי (Eternity) מקבוצת אמן, שאף פיתחה את הפלטפורמה לפני מספר שנים.

מ-Max נמסר כי ישנם אלפי ביקורים בכל חודש של עסקים וחברות, קטנים ובינוניים, הנמנים עם לקוחותיהם, שעושים שימוש יומיומי במערכת, ויכולים כעת לבצע פעולות נוספות בזכות שדרוג זה. 

"אנו משקיעים משאבים משמעותיים עבור לקוחותינו העסקיים, אשר חלקם מצוי באתגרים יומיומיים בשנתיים האחרונות, מאז תחילתה של מגיפת הקורונה", אמר טל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ב-Max. 

"פלטפורמת Biz Manager מנגישה עבור העסקים הקטנים והבינוניים יכולות עיבוד דטה שהיו שמורות עד היום לחברות גדולות, ללא צורך בניסיון טכנולוגי או ידע מוקדם. אני מזמין את לקוחותינו להצטרף לשירות ולהנות ממערכת חכמה שתפיק עבורם ערכים בעלי משמעות עסקית גדולה", הוסיף כהן.   

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן: "חברת Max מנגישה היום לעסקים קטנים ובינוניים, טכנולוגיית מדע נתונים מהפכנית, שהפכה למשאב המרכזי להפקת ערכים בגופים המובילים בעולם. אני משוכנע שלקוחות הארגון יפיקו כעת תוצאות עסקיות גבוהות יותר, בפשטות, יעילות ונוחות המאפיינים את תכונות המערכת".  

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים