ברקודה נלכדה ברשת של קרן הון, תמורת 4 מיליארד דולר

ענקית הסייבר שהייתה בבעלות חברת ההשקעות הפרטיות תומא בראבו נרכשה על ידי קרן ההשקעות KKR

עוברת ידיים. ענקית הסייבר ברקודה.

ענקית הסייבר ברקודה (Barracuda Networks) עוברת ידיים: קרן ההשקעות KKR רכשה אותה מחברת ההשקעות הפרטיות תומא בראבו (Thoma Bravo).

פרטי העסקה לא נחשפו, אולם בעיתונות הכלכלית בארה"ב העריכו את היקפה בכמעט 4 מיליארד דולר. העסקה צפויה להיסגר עד סוף 2022.

תומא בראבו רכשה את ברקודה תמורת 1.6 מיליארד דולר, בעסקה שהושלמה בפברואר 2018. חברת ההשקעות השקיעה בנרכשת, וכך ברקודה הרחיבה את היצע אבטחת הסייבר שלה, מה שהוביל אותה להכנסות שנתיות של יותר מ-500 מיליון דולר.

ברקודה הוקמה בשנת 2003. היא מציעה פתרונות שנועדו לפתור את אתגרי ה-IT המרכזיים, ביעילות ובאופן חסכוני. מדובר בפתרונות סינון תוכן, פתרונות תקשורת והגשת תוכן, גיבויי מידע והגנה על נתונים והתאוששות מאסון.

פתרונות להגנת רשתות, יישומים ונתונים רגישים

ברקודה מפשטת את עולם ה-IT עם פתרונות ענן המאפשרים ללקוחות להגן על רשתות, יישומים והנתונים הרגישים שלהם בכל מקום. לחברה יש כ-200 אלף לקוחות ארגוניים ברחבי העולם, המשתמשים בפתרונות שלה בחומרה ייעודית, תוכנה, תוכנה בענן וכן שירות ענן מלא ותצורות פריסה היברידית.

"ברקודה בנתה היצע מרשים של פתרונות, שעוזרים לעסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם להגן על הנתונים שלהם ולטפל באתגרי אבטחה קריטיים", אמר בראדלי בראון, מנהל ב-KKR. "אנו רואים הזדמנות אדירה לצמיחה ארוכת טווח, כיוון שהעסקים הללו ממשיכים להשקיע יותר באבטחת סייבר. נעזור לברקודה להגדיל את היקף הפעילות שלה ולספק מוצרים מהדור הבא העונים על הצורך ההולך וגדל הזה".

KKR רכשה בעבר כבר כמה חברות הגנת סייבר, ביניהן פינג, סיילנס, דארק טרייס,

ForgeRock, NetSPI ו-Optiv. תומא בראבו הודיעה השבוע כי בכוונתה לרכוש את הבעלות על

חברת ניהול זהויות וגישה SailPoint, תמורת 6.9 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים