חד קרן ישראלי חדש: Viz.ai גייסה 100 מיליון דולר לפי שווי של 1.2 מיליארד ד'

פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לזיהוי מחלות ותיאום טיפול רפואי ● כספי הגיוס ישמשו את החברה להרחיב את פעילותה גם לאבחון של מחלות ומצבים רפואיים נוספים, לצד כניסה לשווקים חדשים וגיוס לקוחות מובילים

מימין: ד"ר כריס מנסי, מנכ"ל, ודוד גולן, מנהל טכנולוגיות - Viz.ai.

חברת Viz.ai, שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לזיהוי מחלות ותיאום טיפול רפואי, הודיעה על השלמת סבב גיוס D בהיקף של 100 מיליון דולר, לפי שווי מוערך של 1.2 מיליארד דולר. הפלטפורמה של החברה כבר משמשת יותר מ-1,000 בתי חולים ברחבי העולם וסייעה למיליוני מטופלים. הפלטפורמה של Viz.ai תומכת בזיהוי אוטומטי של מקרי שבץ, דימומים מוחיים, תסחיפי ריאה, קרעים באבי העורקים ומפרצות מוחיות, ומפענחת סריקה של חולה כל 32 שניות בממוצע. בחברה מציינים כי בעקבות סבב הגיוס, בכוונת החברה להרחיב את פעילותה גם לאבחון של מחלות ומצבים רפואיים נוספים, לצד כניסה לשווקים חדשים וגיוס לקוחות מובילים.

סבב הגיוס הובל בידי קרנות ההון סיכון המובילות Tiger Global ו-Insight Partners, לצד כמה מהמשקיעים הקודמים בחברה, בהם: Scale Ventures, Kleiner Perkins, Threshold, Google Ventures, Sozo Ventures, CRV ו-Susa.

הפלטפורמה של החברה מספקת למרכזים הרפואיים מערכת הפעלה אחידה ומסונכרנת, ומציידת אותם בנתונים אבחוניים מאומתים ברמה הקלינית, באופן שמשפר את אופן הטיפול בחולים. תחת הפלטפורמה של Viz.ai מתבצע סנכרון בין כל הגורמים המטפלים – החל מרדיולוגים, רופאי רפואת חירום, רופאים מומחים ועוד, במטרה להקל על תיאום הטיפול ולהבטיח לחולה טיפול עקבי ומיטבי.

Viz.ai כבר שולטת בשוק אבחון וזיהוי שבץ ושוק הטריאג', לאחר שהייתה הראשונה לקבל את אישור ה-FDA לתוכנות AI המזהות מקרי חירום רפואיים. כיום, הפלטפורמה מותקנת במרכזים רפואיים מובילים, בהם רשת בתי החולים הגדולה בארה״ב (HCA), בית החולים הר סיני בניו יורק, ו-UPMC. החברה דורגה בין 25 החברות הטכנולוגיות הצומחות במהירות הרבה ביותר של פורבס, וכן דורגה שלוש פעמים ברשימה היוקרתית AI 50.

החברה מעסיקה 350 עובדים בתחומי המחקר והפיתוח, קליניקה, ניהול מוצר, שיווק ומכירות, מתוכם 150 במרכז הפיתוח בישראל. בשנה הקרובה מתכוונת החברה לגייס כ-200 עובדים חדשים, מחציתם למרכז הפיתוח של החברה בארץ.

"Viz.ai מחויבת לעזור למטופלים לקבל גישה טובה, מהירה ושוויונית יותר לטיפולים מצילי חיים", אמר דר' דוד גולן, מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות ב-Viz.ai. "אנחנו נמשיך להשקיע בפיתוח הטכנולוגיה המתקדמת ביותר האפשרית במטרה להפוך את תהליך זיהוי המחלות לאוטומטי, באופן שמשפר את מהירות ואיכות האבחון ובכך משפר את פעילותה של כלל המערכת הרפואית. באמצעות הפלטפורמה שלנו, שמבוססת על בינה רפואית, יותר ויותר מטופלים מקבלים אבחון מדויק ומהיר יותר, מה שמשפר גם את אופן הטיפול בהם וכתוצאה מכך את מצבם הרפואי, לצד ייעול משמעותי באפקטיביות הפיננסית של מערכות הבריאות שהטמיעו את טכנולוגיה".

לדבריו, ״ההון האנושי הישראלי הוא חסר תחרות בכל הנוגע לפיתוח תוכנה ובינה מלאכותית. למרות התחרות הקשה על טאלנטים, אנחנו מצליחים לעמוד ביעדי הגיוס האגרסיביים שלנו וממשיכים לבנות פה בישראל את הצוות שבונה את המהפכה הרפואית הבאה", אמר גולן, והוסיף, כי ״בשוק תחרותי כזה, עובדים מחפשים לא רק תנאים, אלא גם עבודה עם משמעות, וב-Viz.ai כל עובד ועובדת יכולים לראות קשר ישיר בין עבודתם היום-יומית ובין תרומה מיידית לחייהם של חולים ברחבי העולם״

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים