מספק למנמ"ר: יורם מרציאנו מונה לראש אגף טכנולוגיות בסונול

בתפקידו האחרון כיהן מרציאנו כסמנכ"ל דליברי ופרויקטים באמת מחשוב ● הוא מחליף את איריס שיפרין, שכיהנה בתפקיד בשבע השנים האחרונות

יורם מרציאנו, מנמ"ר סונול.

מספק למנמ"ר: יורם מרציאנו, עד כה סמנכ"ל דליברי ופרויקטים באמת מחשוב, מונה לראש אגף טכנולוגיות וחבר הנהלה בסונול. מרציאנו מחליף את איריס שיפרין, שכיהנה כמנמ"רית החברה בשבע שנים האחרונות. שיפרין שוהה בימים אלה בחופשה בחו"ל וטרם מסרה מהו תפקידה הבא.

כמנמ"ר, מרציאנו אחראי על מערך המחשוב והטכנולוגיות של סונול, שהיא אחת מחברות האנרגיה הגדולות בישראל. החברה, שבעליה הוא איש העסקים דודי וייסמן, חולשת על 250 תחנות דלק ויש לה כמה חברות בנות בתחומי הדלק, חנויות הנוחות, האנרגיה הירוקה, הגז, ההובלה ומפעלי ייצור לשמנים. בסונול מועסקים כ-2,000 עובדים, מהם כ-40 איש באגף מערכות המידע, שבאחריות מרציאנו.

איריס שיפרין, המנמ"רית הפורשת של סונול.

איריס שיפרין, המנמ"רית הפורשת של סונול. צילום: יח"צ

35 שנות ניסיון בענף ה-IT

"עולם האנרגיה משתנה, ועימו הצורך בשינוי ובמעבר לאנרגיות מתחדשות", אמר מרציאנו. "בכוונתי להתמקד בהבאת חדשנות טכנולוגית ושיפור חוויית הלקוח, לטובת המשך צמיחת והתרחבות החברה". אחד הפרויקטים הראשונים, שמרציאנו כבר מנהל, הוא החלפת כל הקופות בתחנות הדלק של החברה.

מרציאנו הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, ומביא עמו לסונול 35 שנות ניסיון בענף ה-IT. הוא סא"ל במיל' באגף התקשוב, וכיהן בעבר כמנמ"ר בכמה חברות, בהן טמבור, תדיראן מערכות אלקטרוניות ותדיראן ספקטרלינק. מרציאנו מילא שורה של תפקידים גם בצד של הספקים: סמנכ"ל בכיר, מנהל חטיבת השירותים המקצועיים והפרויקטים וחבר הנהלה ב-וואן טכנולוגיות, סמנכ"ל בכיר, מנהל תחומי הבדיקות וההדרכות וחבר הנהלה בנס טכנולוגיות, וסמנכ"ל בחטיבת הבדיקות והפרויקטים של מטריקס. בתפקידו האחרון הוא שימש, כאמור, כסמנכ"ל הדליברי והפרויקטים של אמת מחשוב.

בתשובה לשאלה מדוע החליט לחזור מעמדת הספק לעמדת המנמ"ר אמר מרציאנו: "כשאתה עובד כאינטרגטור אתה משרת הרבה לקוחות, יש שם אתגרים רבים, אבל בשלב מסוים הרגשתי שאני יכול ורוצה לתרום שוב את הידע והניסיון שלי כמנמ"ר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים