טכנולוגיית DirectStorage של מיקרוסופט הושקה בגרסה שולחנית

הטכנולוגיה שפיתחה החברה עבור קונסולת המשחק המובילה שלה, Xbox Series X, מאפשרת טעינה מהירה יותר וגדולה יותר של נתונים במשחקים, וכעת היא מגיעה גם למחשב האישי

הטכנולוגיה שמאפשרת טעינה מהירה יותר וגדולה יותר של נתונים במשחקים בה. Xbox Series X.

מיקרוסופט הכריזה כי טכנולוגיית DirectStorage שלה זמינה כעת גם למחשב האישי. מדובר בטכנולוגיה שפיתחה החברה עבור קונסולת המשחק המובילה שלה, Xbox Series X, שמאפשרת טעינה מהירה יותר וגדולה יותר של נתונים במשחקים, על ידי העברה ישירה של הנתונים מרכיבי SSD אל הזיכרון של כרטיס התצוגה לפענוח. בדרך משחררים את המעבד מהנתיב, כשכיום הוא זה שאחראי לפענוח הנתונים בהם משתמש הכרטיס הגרפי להצגת התמונה הכוללת.

מיקרוסופט מציעה את הטכנולוגיה הזו כממשק תוכנה ליצרניות משחקים שיוכלו, כך שהיא תאפשר להם לנצל טוב יותר את היכולות של התקני האחסון המודרני בתקן PCIe 4.0 עם תמיכה ב-NVMe, והיכולת הזו תהיה זמינה גם עבור משתמשי Windows 10 ולא רק עבור משתמשי Windows 11.

אבל בינתיים ייקח עוד זמן מה, ולא קצר, עד ש-DirectStorage אכן תסייע לשחקני המחשב באשר הם. קודם כל היא תהיה זמינה רק עבור מחשבים שתומכים בטכנולוגיות החדשות, וזה אומר לוחות-אם מתקדמים. ושנית בינתיים אף יצרנית משחקים, להוציא אחת, לא הודיעה ששילבה את היכולת הזו, למרות שהיא זמינה עבור המפתחים כבר למעלה מחצי שנה.

כאמור, בינתיים רק AMD וסטודיו המשחקים לומינוס, הודיעו שהם יציגו בקרוב, בכנס מפתחי המשחקים שיערך בעוד כשבוע, כיצד הם שילבו את DirectStorage במשחק בשם Forsaken – כשהמשחק אמור בפועל להיות מושק רק באוקטובר הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים