אינסטגרם הודיעה: ניתן להוסיף 'מנחים' להזרמות החיות

בזמן שיצור התוכן עסוק בהזרמה בלייב, המנחים - המכונים 'מודים' - יוכלו לפקח על המתרחש בסטרימינג, להשתיק מגיבים מטרידים, לדווח על תגובות פוגעניות או בעייתיות, וכן להעיף מהשידור צופים שמחבלים בו

הוספת מנחים ללייב באינסטגרם.

אינסטגרם – הרשת החברתית מבוססת הצילום שבבעלות מטא – בישרה באחרונה למשתמשיה בכלל, ולמזרימי התוכן בלייב בפרט, כי היא תאפשר מעתה למנות משתמשים אחרים כמנחים – המכונים 'מודים' (Mods – קיצור של המילה Moderators) – בעת שידורי הסטרימינג שלהם.

החברה בישרה על החידוש באינסטגרם וגם צייצה אודותיו בטוויטר והסבירה: "סטרימרים + מודים = צמד דינמי. אנו משיקים את Live Moderator ב-Instagram Live, שבו יוצרים יכולים להקצות מודים ולתת להם את הכוח לדווח על תגובות; להסיר צופים מהלייב; לכבות תגובות עבור צופה".

לפי דיווח של The Verge, משתמשי האינסטגרם יוכלו להוסיף את המנחה על ידי הקשה על שלוש הנקודות בעמודת התגובות, ממש תוך כדי השידור החי. בעמודה זו, המשתמשים שפועלים בשידור חי יכולים לבחור מנחה מתוך רשימה של חשבונות מוצעים, או לחפש חשבון ספציפי בשדה החיפוש.

ממליץ על הזרמות ראויות בשפע הקיים. אתר Your Live Guide.

ממליץ על הזרמות ראויות בשפע הקיים. אתר Your Live Guide. צילום: לכידת מסך

הלייב סטרימינג – פריחה עקב הקורונה

הפיצ'ר של השידור החי באינסטגרם קיים מאז 2016, ורק עכשיו הפלטפורמה התחילה לתמוך בסטרימרים הפעילים דרכו, וזאת למרות שלל דיווחים על הפרעות ורעילות מתפרצת, הנפוצות יותר ויותר במהלך ההזרמות.

נזכיר כי אינסטגרם ומטא, החברה האם שלה, הואשמו על ידי חושפת השחיתויות בפייסבוק, פרנסיס האוגן, בכך שהן ממנפות כעס ותסכול של משתמשים לטובת מעורבות גבוהה יותר שלהם בשירות. כעת אינסטגרם בעצם מנסה להוכיח אחרת.

דיווחים שונים בתקשורת מברכים על המהלך וטוענים כי תכונת המנחה הפכה לתכונת ליבה הדרושה לפלטפורמות סטרימינג בשידור חי, כפי שקורה בטוויץ' (Twitch) וביוטיוב (YouTube), ותפקידה להבטיח שהמזרימים והצופים שלהם לא יאלצו להתמודד עם תגובות רעילות והרסניות. באינסטגרם מאמינים כי הוספת האפשרות לצרף מנחה לשידורים עתידה להפוך את חווית הסטרימינג למהנה יותר עבור המשתמשים שלה.

מאז פרוץ מגיפת הקורונה תוכן בשידור חי באינסטגרם שגשג. ההצלחה של השידורים החיים הללו גם קידמה יוזמות כמו Your Live Guide – מדריך לשידורי לייב, שחושף ומציג בפני משתמשים שידורים חיים שונים. לפי אתר היוזמה, "עם הפיצוץ והגידול של תוכן חי, קשה לעקוב אחר המשפיענים, היוצרים והמותגים האהובים עליך. במדריך הלייב שלך תוכל לחפש לפי ורטיקלים, לגלות תוכן חדש ולהוסיף תזכורות ליומן שלך".

לנוכח ההתפתחויות הללו, תכונת השידור החי הפכה למוקד של אינסטגרם מבחינת השקעה. לפיכך החברה ממשיכה לחזק את הפלטפורמה עם מודלים חדשים של הכנסות ופרסום, אותם היא מממקדת ביצרני התוכן, שכעת היא גם עושה יותר להגנתם ולשמירה על שידוריהם "נקיים" ככל שניתן, ולכן בתקווה גם מהנים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים