עוד ועוד חברות היי-טק מצטרפות לחרם על רוסיה

אורקל וסאפ מפסיקות את פעילותן ברוסיה, וביטדיפנדר ו-וקטרה AI מעניקות סיוע לארגונים מסחריים וממשלתיים בעזרת המוצרים והשירותים שלהן, בתחומי אבטחת מידע וסייבר

גם חברות היי-טק רבות קוראות לרוסיה להפסיק את המלחמה נגד אוקראינה.

רשימת חברות ההיי-טק שמחרימות את רוסיה הולכת ומתארכת, וביומיים האחרונים הצטרפו אורקל וסאפ לחברות שמפסיקות את פעילותן ברוסיה, לצד חברות שמציעות לאוקראינה סיוע.

אתמול הודיעה ענקית התוכנה אורקל בטוויטר, כי השעתה את כל פעילותה ברוסיה, זאת כשלוש שעות לאחר ששר הטרנספורמציה הדיגיטלי האוקראיני צייץ בדף של אורקל וסאפ וביקש תמיכה.

סאפ שהודיעה על השעיית מכירותיה ברוסיה בבלוג שלה, וכינתה את הסנקציות הכלכליות נגד רוסיה "מנגנון במסגרת המאמצים לשקם את השלום".

"אנו מפסיקים את העסקים ברוסיה בהתאם לסנקציות, ובנוסף, עוצרים את כל המכירות של שירותי סאפ ומוצריה ברוסיה", כתב המנכ"ל כריסטיאן קליין. עוד הודיע, כי נוסף על מיליון אירו שהחברה תורמת כתמיכה הומניטרית לאוקראינה, החברה תמיר חלק ממתחמי המשרדים שלה ברחבי אירופה למקומות אכסון לפליטים.

מאוחר יותר הצהירו חברות האבטחה ביטדיפנדר ו-וקטרה AI, כי יציעו תמיכה לאוקראינה בצורת מוצרים ושירותים.

ביטדיפנדר, שממוקמת ברומניה, המתמחה במודיעין איומים ובטכנולוגיות הגנה, הציעה לאוקראינה לסייע בייעוץ טכני, מודיעין איומים ואבטחת סייבר לכל עסק שבסיסו באוקראינה, לגופים ממשלתיים ולאזרחים פרטיים כל עוד יזדקקו לכך.

גם וקטרה AI, המתמחה באיתור ותגובה מבוססי בינה מלאכותית לאיומים, הודיעה כי תעניק סיוע בדמות טכנולוגיות הגנה לארגונים פרטיים וממשלתיים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים