רוצה למשוך צעירים: Reels לסרטונים קצרים הושקה גלובלית בפייסבוק

על רקע נטישה של משתמשים צעירים את הפלטפורמה שלה בשנים האחרונות, השיקה מטא את תכונת Reels לסרטונים קצרים בפייסבוק ב-150 מדינות בעולם, כולל בישראל, לצד כלים נוספים שנועדו לסייע ליוצרי התוכן

מבקשת ממנהלים לשנות סטאטוס מולה. מטא.

מטא השיקה את תכונת סרטוני הווידיאו הקצרים Reels המוכרת באינסטגרם – גם בפייסבוק, ל-150 מדינות בעולם, גם בישראל, למכשירי אנדרואיד ו-iOS.

גם אם תכננה להשיק את התכונה החדשה בלי קשר לפרסום הדו"חות האחרונים שלה, נראה כי העיתוי מגיע בזמן מאוד חשוב מבחינתה של מטא, על רקע הדיווח שלה על ירידה במספר המשתמשים בפייסבוק, שגרם לצניחה בשווי החברה של 230 מיליארד דולר, כשהתכונה החדשה מציעה פורמט תוכן דומה לטיק-טוק, שהפופולריות שלו גואה, ונועד למשוך בחזרה משתמשים צעירים לפלטפורמה שלה.

Reels כבר הייתה זמינה בארה"ב ובמקומות אחרים, אך כעת הורחבה זמינותה, כאמור, והיא תוצג בצורה בולטת יותר באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

"Reels הוא פורמט התוכן הצומח ביותר שלנו עד כה, והיום אנחנו הופכים אותו לזמין לכולם בפייסבוק ברחבי העולם", כתב מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, בפוסט בפייסבוק.

כלי הווידאו יציע גם תכונות עריכה ושיתוף נוספות, כמו Remix – שתאפשר להציג את הסרטון שלהם לצד סרטון Reels קיים ולייצר סרטון משותף, או כלי חיתוך, שיאפשרו לגזור קטעים מתוך סרטונים ארוכים.

החברה, שמציינת גם כי הסרטונים מהווים כיום מחצית מהזמן שאנשים מבלים בפייסבוק ןבאינסטגרם, הכריזה גם על דרכים חדשות שיאפשרו ליוצרים להרוויח כסף על תוכני Reels שלהם. זאת באמצעות הרחבת תוכנית הבונוסים ליוצרים למדינות נוספות. בנוסף, ציינה כי היא בוחנת את הרחבת האפשרות שקיימת כרגע רק בכמה מדינות, של הכנסת באנרים ומדבקות לסרטונים על ידי יוצרים, כדי שיוכלו גם להרוויח הכנסות מפרסום.

עוד ציינה מטא בהודעתה, כי תשיק עדכונים שיאפשרו למשתמשים לצפות בסרטוני Reels במקומות חדשים, כמו  בתכונת הסטוריז שלה, בלשונית הצפייה שלה ובראש הפיד. במדינות מסוימות, משתמשים יראו גם הצעות לסרטוני Reels בפיד שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים