התלהבתם לקראת בלקברי 5G חדש? הסמארטפון לא יושק לבסוף

החברה בעלת הזיכיון למוצרי בלקברי נסגרת וכל התוכניות להחזיר את המכשירים לידי אוהדי המותג הוותיק, עם הייחודיות מהעבר אך במתכונת חדשנית התומכת בדור החמישי - לא יצאו לפועל

הבלקברי הישן והמצליח, שהתאפיין בהתמקדות באבטחה ובמקלדת פיזית.

הדיווחים על השקת מכשיר בלקברי (BlackBerry) חדש, התומך בדור 5, הופיעו לפני שנה בדיוק, וריגשו מאוד את אוהדי המותג הוותיק והייחודי. אך כעת המשתמשים כבר לא צריכים לעצור את נשימתם בהמתנה הנרגשת לסמארטפון הנחשק – משום שהוא פשוט לא יושק כנראה לעולם.

הסיבה לכך היא ש-OnwardMobility, בעלת זכויות המותג בלקברי, פשוט נסגרת.

כאמור, בפברואר 2021 פרסמה OnwardMobility רמז למכשיר בלקברי עם קישוריות 5G, שיושק ב-2021, ואולם כעת, על פי מה שדווח על ידי PhoneArena, וכפי שאושר על ידי פורטל OnwardMobility הרשמי, הפרויקט בוטל ולא יצא לפועל.

למעשה הסמארטפון שבעלת הזיכיון ניסתה ליצור תחת המותג בלקברי – שכמו קודמיו המפורסמים היה אמור להתאפיין בהתמקדות באבטחה ובמקלדת פיזית – כבר לא ייוצר לנוכח סגירת הזכיינית.

בהודעה שפרסמה OnwardMobility באתרה הרשמי, החברה מדברת ישר לעניין, מבשרת על הפסקת פעילותה, ועקב כך על מות המיזם ומתנצלת בפני כל מי שהאמין בפרויקט. עם זאת החברה נמנעה מכל התייחסות לסיבות שהובילו למצב החדש.

"לכל העוקבים, התומכים והשותפים המוערכים שלנו", כתבה החברה, "אנו רוצים להודות לכולכם על כמות התמיכה האדירה שנתתם לנו מאז שהשקנו לראשונה את OnwardMobility. עם זאת, בצער רב אנו מודיעים כי OnwardMobility תיסגר, ולא נמשיך עוד בפיתוח של סמארטפון אולטרה מאובטח עם מקלדת פיזית".

מעריצי מצריה של חברת האלקטרוניקה הקנדית חטפו מהלומה כשאלו הפסיקו להיות משווקים, ואילו כעת נראה שמדובר כנראה ב"מכה הסופית" עבור המותג ההיסטורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים