פולסטר פרסמה בסופרבול ו"נכנסה" בטסלה ופולקסווגן

יחידת המכוניות החשמליות של וולוו פרסמה את ה-Polestar 2, כשהיא מבדלת את הרכב כלא קשור ב"לכבוש את מאדים", כמו במקרה של מאסק המייסד של טסלה, ו"ללא דיזלגייט" - פרשת זיוף נתוני זיהום אוויר בידי פולקסווגן

פרסומת נשכנית בסופרבול. Polestar 2 של חברת פולסטר.

חברת פולסטר (Polestar) האמריקנית, אשר מייצרת מכוניות חשמליות ונמצאת בבעלות וולו, הציגה אתמול (א') פרסומת בגמר אליפות הסופרבול האמריקני, במסגרתה היא לועגת ו"נכנסת" ביריבותיה הענקיות טסלה ופולקסווגן, כך על פי דיווח של רשת CNBC.

בסרטון הפרסומת, שאורכו בסך הכל 30 שניות, ושנקרא "No Compromise" – או בעברית, "ללא פשרות" –  החברה מציגה את המכונית החשמלית החדשה שלה, Polestar 2, בתוך שהיא מפרטת ממה היא כחברה נמנעת בעסקיה – "בלי אג'נדה נסתרת", "ללא סודות מלוכלכים", "ללא הבטחות ריקות", "ללא קריינות אפית", "ללא בלה בלה בלה", ועוד.


אלא שמעבר לכך, פולסטר גם בחרה לעקוץ ספציפית את מתחרותיה הגדולות בתחום הלוהט של כלי הרכב החשמליים – פולקסווגן וטסלה. על אף הקליפ הקצרצר פוסטר "נכנסת" בחברות הללו בעניינים לפעמים לא הכי מחמיאים או משונים, הקשורים בשמן.

במקרה של טסלה, בפרסומת מציינים כי ה-Polestar 2 לא קשורה ל"כיבוש מאדים", עניין המעסיק עד מאוד את אילון מאסק, המייסד והמנכ"ל של ענקית הרכב מטקסס. מאסק מתכנן "לכבוש את מאדים" עד 2026 כחלק מפועלה של חברה אחרת שלו – SpaceX. גם האמירה "בלי נונסנס" כנראה מרפרת למאסק ולשלל ציוציו הלא ברורים אודות טסלה, מטבעות קריפטו ונושאים אחרים, בטוויטר.

עוד מוזכרת בפרסומת פרשת דיזלגייט – שערוריית פליטת דיזל ממכוניות פולקסווגן, שנחשפה בספטמבר 2015, אז החברה נתפסה מזייפת תוצאות בדיקות זיהום אוויר ומפרה תקן זיהום אוויר במכוניות הקבוצה.

הוזכרו בפרסומת של פולסטאר. דיזלגייט וכיבוש המאדים של מאסק. עיבוד ממוחשב.

הוזכרו בפרסומת של פולסטאר. דיזלגייט וכיבוש המאדים של מאסק. עיבוד ממוחשב. צילום: BigStock

כל המשפטים בפרסומת מתחילים במילה "No", כשבשורה האחרונה היא הופכת לקיצור של המילה מספר (.No) בהקשר של הפולסטאר 2.

"הסופרבול הוא אירוע אייקוני ואני נרגש להעביר את המסר של פולסטר לקהל רחב יותר", אמר מנכ"ל פולסטר, תומאס אינגלאת', בעקבות הפרסום הנשכני. "אנחנו מותג צעיר ושאפתן", המשיך וסיכם, "אנו מאמינים ב'לא להתפשר' עם העיצוב שלנו, מאמצי הקיימות וביצועי הרכבים שלנו".

על אף היותה בבעלות וולוו – שבעצמה נשלטת בידי קבוצת ג'ילי אחזקות הסינית – פולסטר היא חברה עצמאית, המתכננת הנפקה במחצית הראשונה של 2022. אולי כדאי להמר עליה, ולו בשל האומץ והנחישות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים