אברא תקים, תפתח ותתחזק את אתר האינטרנט של בנק ישראל

היקף הפרויקט עומד על 9.5 מיליון שקלים, ובמסגרתו יפותח האתר על גבי פלטפורמה, המאפשרת גמישות בביצוע התאמות ויישום אג'ילי ללא קוד, המאפשר Time to Market מהיר

שי אוזון, מנכ"ל אברא.

אברא (abra) תפתח, תקים ותתחזק את אתר האינטרנט של בנק ישראל, בפרויקט שהיקפו כ-9.5 מיליון שקלים. החברה, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות המידע, בשליטת קרן אלפא (32.3%), זכתה במכרז של הבנק להקמת האתר, שיהווה את חלון הראווה של הבנק, ויכלול מגוון רחב של מידע ונתונים וישרת את הקהל הרחב. מטרת הפרויקט היא לפתח אתר שיענה על הדרישות החדשות שהבנק הגדיר ויאפשר המשך פיתוחו, כך שישרת את הבנק שנים רבות.

במסגרת הפרויקט ייעשה שימוש בפלטפורמות ניהול ידע (CMS) חדשניות, ישולבו בו תכנים דיגיטליים, כלי BI ושיטות ניהול מתקדמות מעולם האג'ייל. האתר יפותח על גבי פלטפורמה, המאפשרת גמישות בביצוע התאמות ויישום אג'ילי ללא קוד, המאפשרTime to Market  מהיר.

שי אוזון, מנכ"ל אברא, ציין, כי "הזכייה במכרז בנק ישראל מחזקת את האסטרטגיה שלנו להיות שחקן מוביל ומשמעותי בתחומי טכנולוגיות המידע בשוק המקומי והבינלאומי. הסינרגיה בין החברות שהוטמעו בחברה כתוצאה מהרכישות שביצענו מאפשרות לנו כעת להתמודד יחד כקבוצה במכרזים מורכבים, והיכולות שנצברו בחברה יסיעו לנו בפרויקטים נוספים בעתיד".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. למה

    יפה זכיתם בלשרוף 10 מליון שח מכספי הציבור… שאפו

    1. מוזמן להציע במכרזים הצעות זולות יותר

      ידוע שאת המדינה מזמברים

אירועים קרובים