קלאודוויי תפיץ בישראל את מוצרי האבטחה של סוניקוול

סוניקוול מספקת הגנה כוללת מפני התקפות סייבר חמקניות ופתרונות של חומות אש מהדור הבא (NGFW), אבטחת דוא"ל, אבטחת גישה, אבטחת ענן, אבטחת עמדות קצה EDR ועוד

קלאודוויי (Cloudway) תפיץ בישראל את פתרונות הסייבר של סוניקוול (SonicWall), המציעה לארגונים הגנה כוללת מפני התקפות סייבר חמקניות.

החברה תפיץ את כל הפתרונות של סוניקוול, לרבות חומות אש מהדור הבא (NGFW), אבטחת דוא"ל, אבטחת גישה, Zero-Trust ,CASB, אבטחת ענן ואבטחת עמדות קצה EDR דרך רשת השותפים הענפה שלה בישראל.

הדר אשל, מנכ"ל קלאודוול ציין, "אנו לוקחים את האתגר של הצגת המותג החזק הזה לשוק הישראלי למשווקי ה-MSPs, שמבינים את ההזדמנות הנהדרת של עבודה עם חברה בעלת ניסיון של 30 שנה בשוק זה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. להפיץ בארץ סוניקוול (שוב פעם) זה שוב כישלון ידוע מראש , למה שלקוח או אינטגרטור ינסו בפעם הרביעית לרכוש מוצר שאין לו שירות \ תמיכה \ ידע מקצועי בארץ במיוחד שאין פה שום הצעת ערך אמתית ללקוח

    להפיץ בארץ סוניקוול (שוב פעם) זה שוב כישלון ידוע מראש , למה שלקוח או אינטגרטור ינסו בפעם הרביעית לרכוש מוצר שאין לו שירות \ תמיכה \ ידע מקצועי בארץ במיוחד שאין פה שום הצעת ערך אמתית ללקוח , מחיר זול זה אולי מפתה לקוחות חסרי ידע טכנולוגי או אינטגרטורים שלא אכפת להם איזה קופסה הם מעבירים ללקוח , אבל זה לא עובד ככה במערכות הגנת סייבר הדורשים תחזוקה שוטפת , ואינטגרציה עם מערכות אבטחה אחרות בארגון.

    1. הדר אשל

      אני מזמין אותך לדבר אתנו ואז תבין את הערך האמיתי שיהיה ל SonicWALL בישראל, כמו כן יש מקום לכולם וכבר היום יש כבר עשרות לקוחות SonicWALL בארץ מאוד מרוצים שמקבלים טיפול מקצועי ממשווקים מעולים. אין ספק שזה אתגר וזה מה שאנחנו אוהבים, למכור Checkpoint, Fortinet, Palo Alto זה כבר לא אתגר מכיוון שמי שמוכר אותם זה היצרנים עצמם ועוד 5 משווקים שבטח אתה לא אחד מהם.

אירועים קרובים