וואן רכשה את השליטה בסבן דיגיטל מרקטינג במיליוני שקלים

ענקית ה-IT הישראלית מתרחבת לתחום הייעוץ לדיגיטל ורוכשת את אחת החברות הראשונות בישראל שפועלות בעולם זה

יניב סבן, מייסד ומנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג.

וואן טכנולוגיות קונה את השליטה בחברת הייעוץ סבן דיגיטל מרקטינג. במסגרת העסקה היא תרכוש בקרוב מידי יניב סבן, המייסד והמנכ"ל, 65% מהחברה, תמורת מיליוני שקלים. כל שמונת עובדיה ימשיכו בתפקידיהם, לרבות סבן.

סבן דיגיטל מרקטינג הוקמה ב-2011 והיא מחברות הייעוץ הראשונות בישראל בתחומה. החברה מספקת שירותי ייעוץ בעולמות מיכון השיווק, חוויית לקוח, טרנספורמציה ובניית אסטרטגיה דיגיטלית, פרויקטים בעולמות השירות הדיגיטלי, ניהול נכסים דיגיטליים וחוויית משתמש, אי-קומרס ועוד. על עשרות לקוחותיה נמנים קבוצת בזק, מכבי שירותי בריאות, כלל ביטוח, מקס, אלטשולר שחם, קניוני עופר, סמסונג ישראל, שטראוס מים, לנובו וסנו.

המנכ"ל, סבן, הוא בעל תארים ראשון ושני במנהל עסקים מהמסלול האקדמי – המכללה למנהל, ועוסק בתחום הדיגיטל מזה יותר מ-15 שנים. הוא החל את דרכו כמנהל הדיגיטל של המסלול האקדמי – המכללה למנהל, לאחר מכן כיהן כסמנכ"ל השיווק הראשון של אול ג'ובס וכמנהל הדיגיטל של בית ההשקעות אקסלנס נשואה, ובהמשך הקים שני מיזמים, בהם גרופון, שריכז קבוצות רכישה למוצרים פיננסיים.

חטיבת הדטה של וואן, One BI, מונה כ-200 מומחי נתונים ויש לה יותר מ-300 לקוחות ארגוניים. על פי הרוכשת, הרכישה של סבן דיגיטל מרקטינג תאפשר לחטיבה להרחיב את שירותיה בתחומי האנליטיקה והייעוץ השיווקי-דיגיטלי, ולהציע פתרונות טכנולוגים בעלי ערך מוסף עסקי בתחומים אלה. עודד טהורי, מנכ"ל החטיבה, אמר כי "השיווק בדיגיטל מהווה כיום ציר מרכזי בארגונים, וככזה, הוא חייב להיות מבוסס על דטה וטכנולוגיה. עם הידע והמומחיות של סבן דיגיטל, נעניק סל פתרונות מלא, שנותן מענה מיטבי ברמה הטכנולוגית, יחד עם ערך עסקי בעולמות ניתוח השיווק והמיכון שלו".

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת הדטה של וואן.

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת הדטה של וואן. צילום: אפרת קופר

סבן ציין כי "תחום השיווק הופך ליותר טכנולוגי. יחד עם וואן נוכל להגדיל את סל השירותים הטכנולוגיים המשמשים את מערכי השיווק בארגונים".

רכישות אחרונות ש-וואן ביצעה

בנובמבר 2020 גרמה וואן לרעידת אדמה: היא קנתה את טלדור תמורת 250 מיליון שקלים במזומן. החברה הממוזגת הפכה לבעלת מחזור שנתי מצרפי של כ-2.5 מיליארד שקלים וכ-6,500 עובדים, והיא אחד משני הגופים הגדולים ביותר בענף ה-IT הישראלי.

ארבעה חודשים לאחר מכן, במרץ האחרון, רכשה וואן את אינספייר הישראלית תמורת מיליוני שקלים. הנרכשת מספקת שירותי מומחים בתחום הנתונים וה-BI. הרכישה נועדה להרחיב את הפתרונות והשירותים של חטיבת One BI בעולמות ניהול הדטה, הבינה המלאכותית ולמידת המכונה.

ביולי 2020 קנתה וואן 70% מההון המונפק והנפרע של יוביטק סולושנס, תמורת סך של כ-14 מיליון שקלים, וזאת לפי שווי חברה של כ-20 מיליון שקלים.

במאי 2019 היא רכשה את השליטה ב-אפ.בי.סי טכנולוגיות תמורת 21 מיליון שקלים. במסגרת העסקה, היא קנתה 70% ממניות החברה, שמתמחה במתן פתרונות, תמיכה ותחזוקה למערכות ERP של פריוריטי, ומספקת שירותי ענן.

בנובמבר 2018 וואן קנתה את Sense BI, שמתמחה במתן פתרונות בתחום הבינה העסקית, ושילמה תמורתה 23.5 מיליון שקלים. בתחילת דצמבר באותה השנה היא קנתה את אדוונטק בסכום של 24 מיליון שקלים. אדוונטק מציעה שירותי תוכנה בסביבות סאפ ואורקל, ומוכרת מוצרי תשתית ומוצרי תוכנה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים