רעידת אדמה: וואן רוכשת את טלדור ברבע מיליארד שקלים במזומן

בטרם ביצוע העסקה טלדור תחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד בסך של 16.5 מיליון שקל - כ-1.5 שקלים למניה ● העסקה תושלם בכפוף לאישורים שונים, לרבות האסיפה הכללית של בעלי מניות טלדור

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן.
רוכשת. וואן

רוכשת. וואן

אפקט הקורונה? וואן טכנולוגיות רוכשת את טלדור תמורת 250 מיליון שקלים במזומן, כך הודיעו הבוקר שתי החברות.

בטרם ביצוע העסקה טלדור תחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד בסך של 16.5 מיליון שקלים – כ-1.5 שקלים למניה. העסקה תושלם בכפוף לאישורים שונים, לרבות האסיפה הכללית של בעלי מניות טלדור.

החברה הממוזגת תהיה בעלת מחזור שנתי מצרפי של כ-2.5 מיליארד שקלים וכ-6,500 עובדים, ותהיה אחד משני הגופים הגדולים בענף ה-IT המקומי.

עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות, מסר: "מיזוג טלדור לוואן הינו אירוע משמעותי. אמנם החברות פועלות באותו ענף, אך משלימות אחת את השנייה בתחומי פעילותן, כך שהחיבור ביניהן ייצור מכפיל כוח משמעותי וארוך טווח. הרכישה טומנת בחובה הזדמנויות משמעותיות להמשך התפתחות וצמיחה למנהלי ועובדי שתי החברות. יחד נתמודד על הובלת שוק ה-IT בישראל".

לדברי ברק דותן, יו"ר טלדור, "המיזוג בין השתיים הינו המהלך העסקי הנכון לטלדור, עובדיה, מנהליה, לקוחותיה ובעלי מניותיה. ה-DNA של שתי החברות דומה, וחלק משמעותי מהפעילויות בטלדור לא קיים בוואן טכנולוגיות, ומשכך הן משלימות זו את זו – וזה היה שיקול נוסף בהחלטה שלנו על המיזוג. זו עסקה נהדרת לכל הצדדים".

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, צפוי להמשיך לפי שעה בתפקידו. הוא ציין כי "מדובר בשתיים מהחברות המובילות בשוק, לשתיהן הישגים רבים, פתרונות עסקים מגוונים ונוכחות במרבית השוק הישראלי. החברות משלימות זו את זו בתחומים רבים, ואני מאמין שהקבוצה הממוזגת תממש את המשפט 'אחד ועוד אחד שווה שלוש'".

וואן ייעודית הוקמה לקראת הרכישה

לקראת הרכישה הוקמה וואן ייעודית, חברה בבעלות מלאה של וואן, וזו תרכוש את כל מניותיה של טלדור, בדרך של "מיזוג משולש הופכי", על פיו טלדור תתמזג עם חברת היעד. כך, טלדור תהיה לחברה הממוזגת, ומיד לאחר המיזוג החברה תחזיק במלוא הון המניות, בדילול מלא – של טלדור.

נרכשת. טלדור

נרכשת. טלדור

טלדור היא מקבוצות האינטגרציה ושירותי ICT המובילות בישראל. היא מספקת ללקוחותיה פתרונות המשלבים חומרה, תוכנה, תשתיות ותקשורת, תוך אינטגרציה של מערכות ופיתוח כלים, מגוון של שירותי מומחי IT ומתן שירותים בשיטה של מיקור חוץ תפעולי, BPO. עוד טלדור מתמחה במתן פתרונות ושירותים בתחום התקשורת, התשתיות ואבטחת מידע, טלפוניה, ענן, ותשתיות ופתרונות מקצה לקצה לדטה סנטרים, כמו גם אספקת שירותי תשתית ותקשורת במודל של שירותים מנוהלים.

וואן הוקמה ב-1973 וטלדור ב-1986. וואן טכנולוגיות תוכנה נסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ-2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. הכנסותיה השנתיות עמדו על כ-1.6 מיליארד שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים