תנובה מקימה במודיעין מרכז לוגיסטי מבוסס סאפ למזון קפוא

אגף מערכות המידע מפתח את כל תהליכי העבודה במרכז החדש על מודול של החברה הגרמנית ● תנובה השקיעה בהקמת המרכז 400 מיליון שקלים, מתוכם 15 מיליון ב-IT

הדמיה של המרכז הלוגיסטי החדש של תנובה במודיעין.

תנובה מקימה בימים אלה מרכז לוגיסטי למזון קפוא ומצונן, שתהליכי העבודה בו יהיו אוטומטיים לחלוטין – בהתבסס על מערכות של סאפ. המרכז הלוגיסטי משתרע על שטח של כ-30 אלף מ"ר באזור התעשיה של מודיעין והוקם בהשקעה כוללת של כ-400 מיליון שקלים, ש-15 מיליון מתוכם הוקצו ל-IT. כ-180 איש יעבדו במרכז, שיחל לפעול בשבועות הקרובים, בהם עובדי המרכז הלוגיסטי הקיים של תנובה בחולון.

שגיא שויפלד, סמנכ"ל שרשרת האספקה של תנובה, אמר כי תהליכי האוטומציה יבוצעו בשני שלבים: בתום השלב הראשון, שיסתיים בסוף השנה, האחסון במרכז יהיה אוטומטי באופן מלא, באמצעות טכנולוגיית מולטי שאטל, שתכלול מעליות וקרוניות, בטמפרטורה מבוקרת של 18- מעלות. בהמשך יוטמעו מערכים אוטומטיים מורכבים נוספים, לרבות פעולות ריענון וליקוט סחורות, שיהפכו את כל המערכות שיוטמעו במרכז לאוטומטיות.

שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה.

שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה. צילום: יח"צ

כך זה יבוצע

תהליכי המחשוב והאוטומציה של המרכז מפותחים ומבוצעים על ידי אגף המחשוב של תנובה, בהובלתו של שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בחברה. מיקהל הסביר לאנשים ומחשבים ש-"במהלך ביצוע השלב הראשון של התהליך, שבמסגרתו יוטמע מודול ניהול המחסנים של סאפ, התהליכים הקיימים ימשיכו להיות ידניים, אבל הניהול שלהם יהיה על הפלטפורמה של סאפ, שפותחה אצלנו. בתום השלב השני, והמרכזי – שמתוכנן לעוד שנה וחצי, המרכז הלוגיסטי יהפוך אוטומטי לחלוטין בכל הנוגע לאחסון – החל משלב קליטת המוצרים דרך המיון שלהם וכלה בהוצאתם. הדגש הוא על אופטימיזציה של כל התהליכים, כדי שיהיה ניתן לאפשר זמינות מיידית לכל דרישה לכל מוצר".

מיקהל ציין שהפרויקט הוא חלק מהפעילות של תנובה לאיחוד המערכות ולביסוס כולן על סאפ.

חיים גבריאלי, יו"ר תנובה, אמר כי "מהלכי חדשנות אלה דורשים השקעות בהתליכי אוטומציה ודיגיטל לא פחות מחברות היי-טק. המרכז הלוגיסטי הוא השקעה נוספת של תנובה, וגם בו יוטמעו מערכות ERP אוטומטיות מתקדמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים