זהר לנדאו מונה למנהל מרכז הפיתוח של אקרוניס בישראל

לנדאו, שהצטרף לחברה רק לפני חצי שנה, ינהל את מרכז המו"פ שלה בהרצליה ● מאז פתיחת המרכז גייסה אקרוניס עשרות אנשים, והיא מתכננת לגייס השנה מאות עובדים נוספים

זהר לנדאו, מנהל מרכז הפיתוח של אקרוניס בישראל.

מינוי בכיר בתעשיית הסייבר הישראלית: אקרוניס הודיעה היום (ד׳) על מינויו של זהר לנדאו למנהל מרכז הפיתוח שלה בישראל. מדובר בהתקדמות מהירה של לנדאו באקרוניס, שכן הוא הצטרף אליה רק לפני חצי שנה – כסמנכ"ל מו"פ.

לנדאו קודם לתפקידו הנוכחי על רקע ההתרחבות של פעילות אקרוניס בארץ. בחברה מוסרים שמאז שהיא פתחה את מרכז המחקר והפיתוח החדש שלה בהרצליה, בהשקעה של כ-260 מיליון שקלים (80 מיליון דולר), היא גייסה עשרות עובדים ומחפשת לאייש עוד 100 משרות בשנה הנוכחית.

במסגרת תפקידו, לנדאו יהיה אחראי על המחקר והפיתוח של מוצרי הסייבר של אקרוניס, תמיכה בלקוחות הישראליים שלה ותפעול הדטה סנטר האזורי. המינוי בא שמונה חודשים לאחר שאקרוניס גייסה 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר.

יותר מ-20 שנות ניסיון

יש לציין שלנדאו מביא עמו יותר משני עשורים של ניסיון בעולמות המחקר והפיתוח. לפני שהצטרף לאקרוניס מילא לנדאו שורה של תפקידים בכירים ברוקוס וויירלס, XRHealth ו-AT&T. הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה.

לדברי לנדאו, "אני גאה להוביל את הפעילות של אקרוניס בישראל, ולהיות חלק מחברה שמעניקה למיליוני עובדים וחברות ברחבי העולם ביטחון בכל הנוגע לאבטחת הסייבר. בישראל יש את המוחות הטובים ביותר בעולם בתחום זה, ומרכז הפיתוח שפתחה כאן אקרוניס הוא עוד הוכחה לכך. יש לנו תוכניות גדולות לעתיד המרכז בישראל, כבר גייסנו עשרות עובדים ואנחנו ממשיכים במאמצי הגיוס. בתוך זמן קצר תהיה לצוות הישראלי השפעה מכרעת על המוצרים העתידיים שאקרוניס מפתחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים