אקרוניס פתחה מרכז מו"פ בישראל בהשקעה של 260 מיליון שקלים

חברת הגנת הסייבר מגייסת בימים אלה כ-100 עובדים ומאפשרת לעובדיה זכאי חוק השבות לעלות לישראל ולעבוד במרכז החדש, תוך שהיא מסייעת להם בהעתקת המגורים

באירוע השקת המו"פ. מימין: שחר רבה, סמנכ"ל כספים; סרגיי בלאוסוב, מייסד ומנכ"ל, ורוני מויאל, מנכ"ל סניף ישראל - אקרוניס. צילום: פלי הנמר

אקרוניס, שפועלת בעולם הגנת הסייבר, הודיעה היום (ד') כי פתחה מרכז מחקר ופיתוח חדש בהרצליה בהשקעה של 80 מיליון דולר, שהם כ-260 מיליון שקלים. ההשקעה תתפרש על פני חמש שנים. מנהל המרכז יהיה גילי מולר, בעל יותר מ-15 שנות ניסיון בתחום הסייבר.

המרכז החדש יתמקד במחקר ופיתוח מוצרים בעולמות הסייבר, ולצד זאת יתמוך בלקוחות קיימים בישראל, יגייס שותפים חדשים ויכלול את מרכז הנתונים המקומי (Cyber Protection Operations Centers – CPOC), שהוקם לפני כחודשיים.

פתיחת המרכז בישראל באה לאחר שאקרוניס גייסה באחרונה 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד – וחלק מכספי הגיוס הופנו לצורך כך. כמו כן, אקרוניס משתמשת בכספים אלה כדי לגייס עוד עובדים, להרחיב את מאמצי השיווק שלה ולתמוך בשותפיה העסקיים הקיימים באזור.

כחלק מפתיחת המרכז בישראל, אקרוניס מחפשת יותר מ-100 עובדים, כולל חוקרים ומומחים בתחום הסייבר, לצד מתכנתים ומהנדסים מהשורה הראשונה. את הרשימה המלאה של המשרות הפתוחות כרגע חברה ניתן למצוא כאן. כמו כן, החברה הודיעה לעובדיה שתאפשר לאלה מהם שזכאים לעלות לארץ לפי חוק השבות – לעשות זאת ולעבור לעבוד במרכז בישראל. אקרוניס הודיעה כי תתמוך בהם בהעתקת המגורים. בחברה מבטיחים כי הם ישתפו פעולה עם הקהילה העסקית ועם אוניברסיטאות בישראל בכל הקשור למחקר, פיתוח, הדרכה ומנטורינג של עובדיה.

יש לציין שאקרוניס כבר רכשה חברה בישראל – סייברלינקס סקיוריטי, בעסקה שבוצעה אשתקד. אקרוניס מציעה פתרונות ושירותי אבטחת סייבר מקצה לקצה. היא מעסיקה מעל 1,600 עובדים ב-40 משרדים וב-14 מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם. יש לה כ-50 אלף שותפים עסקיים, כ-5.5 מיליון לקוחות קצה וכחצי מיליון לקוחות עסקיים שמשתמשים במוצרים שלה. בשונה מחברות סייבר אחרות, שכל אחת פיתחה יכולת נקודתית שבה היא מתמחה, אקרוניס פיתחה מערכת שלדבריה מציעה את כלל שירותי הסייבר ואבטחת הנתונים, שירותי גיבוי מקומי, שחזור ועוד.

"המטרה – שהמרכז יעמוד בחזית המו"פ של הגנת הסייבר"

"הכניסה של אקרוניס לישראל היא ביטוי לאמון הרב שיש לנו בתעשיית ההיי-טק הישראלית״, אמר סרגיי בלאוסוב, מייסד ומנכ״ל אקרוניס. ״המטרה היא שהמרכז הישראלי החדש יעמוד בחזית המחקר והפיתוח של הגנת הסייבר ויסיע להרחבת רשת מרכזי המחקר הבינלאומית שלנו. אזור זה יהיה מרכזי בהצלחה העתידית שלנו, ומרכז המו"פ בישראל יהיה אחד מאתרי המפתח שלנו, לצד המרכזים בשווייץ, סינגפור, בולגריה וצפון אמריקה".

מכריז על מרכז מו"פ בישראל. סרגיי בלאוסוב, מייסד ומנכ״ל אקרוניס. צילום: פלי הנמר

מכריז על מרכז מו"פ בישראל. סרגיי בלאוסוב, מייסד ומנכ״ל אקרוניס. צילום: פלי הנמר

לדברי מולר, "הצוות בישראל יעמוד בלב פיתוח הפתרונות המודרניים של החברה, שנותנים מענה לאתגרי הבטיחות, הנגישות, הפרטיות והאותנטיות של ארגונים".

אודות אקרוניס:
אקרוניס מאחדת את כל פתרונות הגנת הנתונים ואבטחת הסייבר במטרה לספק שירות מקצה לקצה לארגונים בתחום הסייבר. הפתרון הכולל של אקרוניס מתייחס לאתגרי הבטיחות, הנגישות, הפרטיות והאבטחה (SAPAS) של העולם הדיגיטלי המודרני. עם מספר רב של אפשרויות פריסת הפתרון, אקרוניס מספקת הגנת סייבר מובילה לנתונים, יישומים ומערכות עם פתרונות חדשניים של אנטי-וירוס, גיבוי וניהול נקודות קצה המתקדמות ביותר בשוק. עם טכנולוגיה חדשנית לגילוי והסרה של תוכנות זדוניות מבוססת למידת מכונה, וטכנולוגיית אימות נתונים מבוססת בלוקצ'יין, אקרוניס יודעת להגן על כל הסביבה, מהענן דרך הייבריד ועד מידע בשטח הארגון עצמו, בעלות נמוכה וידועה מראש.

אקרוניס נוסדה בסינגפור ב-2003, ונכנסה לשוויץ ב-2008. כיום לאקרוניס 1,600 עובדים ב-33 אתרים שונים ב-18 מדינות. עם הפתרונות של אקרוניס עובדים יותר מ-5.5 מיליון משתמשי קצה וכ-500 אלף חברות, כולל 100% מרשימת Fortune 1000 וקבוצות ספורט מקצועיות מהשורה הראשונה. המוצרים של אקרוניס זמינים באמצעות 50 אלף שותפים ונותני שירות ב-150 מדינות שונות וזמינים ביותר מ-40 שפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים