עופר פוליבודה ינהל את פעילות מיקספאנל בישראל

לאחר כמה שנים שפעלה בישראל ב"שלט רחוק", מיקספאנל האמריקנית, המספקת פתרון לניתוח נתוני מוצר בשירות עצמי, מרחיבה את פעילותה בישראל ומינתה את עופר פוליבודה למנהל הפעילות

עופר פוליבודה, מנהל הפעילות בישראל של מיקספאנל.

לאחר כמה שנים שפעלה בישראל ב"שלט רחוק", הודיעה מיקספאנל (Mixpanel) האמריקנית על כוונתה להרחיב את פעילותה בישראל ומינתה את עופר פוליבודה למנהל הפעילות בישראל.

פוליבודה יוביל את הקמת האופרציה בישראל, שותפויות ופיתוח עסקי, מכירות, ניהול לקוחות ואת הרחבת החשיפה לתעשיית ההיי-טק הישראלית ולשווקים נוספים. לפוליבודה ניסיון של כעשור בפיתוח עסקי, בבניית מהלכים אסטרטגיים ובניהול צוותי מכירות בארץ ובעולם בחברות טכנולוגיה מובילות, בהן גט, מובילאיי, EX.CO ועוד.

מיקספאנל עוזרת לחברות לבנות מוצרים טכנולוגיים באמצעות דטה ומספקת פתרון לניתוח נתוני מוצר בשירות עצמי, המאפשר לצוותים לנתח בקלות כיצד ומדוע אנשים מעורבים, רוכשים, מבצעים פעולות, נשארים/נוטשים וכל זאת כדי לשפר את חוויית המשתמש. החברה מעסיקה כ-350 עובדים ברחבי העולם, ויש לה למעלה מ-6,000 לקוחות משלמים, כולל חברות וארגונים, בהם אובר, מאנדיי, למונייד, פיבר ועוד. לפני כחודש גייסה החברה 200 מיליון דולר לפי שווי שוק של יותר ממיליארד דולר.

"ישראל היא שוק חשוב עבורנו, עם הצלחות גדולות ופוטנציאל גדול עוד יותר", אמר מנכ"ל החברה, אמיר מובאפאגי. "עופר מביא איתו רוח יזמית, ניסיון ותשוקה שיעזרו לו מאוד בעוד אנו מתבססים על ההצלחה הנוכחית שלנו בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים