מנמ"ר חדש בווישור גלובל טק: עמיר נוריאל יחליף את רוביק קלוט

נוריאל עבד כ-20 שנה באגף המיחשוב של בנק יהב ● הוא מחליף את המנמ"ר היוצא רוביק קלוט, שפונה לקריירה מעבר לים

עמיר נוריאל, מנמ"ר קבוצת ווישור גלובל טק.

קבוצת הביטוח ווישור גלובל טק (Wesure Global Tech), שמחזיקה בין היתר בחברת הביטוח הדיגיטלית ווישור, הודיעה כי בחרה בעמיר נוריאל לתפקיד מנמ"ר קבוצת הביטוח ווישור גלובל טק, ויחליף את רוביק קלוט, המנמ"ר היוצא, שפרש מהקבוצה לטובת קריירה בחו"ל. המינוי ייכנס לתוקף בסוף החודש.

נוריאל עבר לווישור מבנק יהב, שם עבד כ-20 שנה, ובתפקידו האחרון כיהן כהיה סגן מנהל אגף המיחשוב ומנהל יחידת ה-IT בבנק. טרם מונה לנוריאל מחליף בבנק יהב.

במסגרת עבודתו בבנק  יהב הוביל נוריאל פרויקטים רבים, ובין היתר היה אמון על הובלת הפן הטכנולוגי בפרויקט החלפת מערכות הליבה של הבנק והטמעת המוצר של חברת TCS מבית ענקית הטכנולוגיות ההודית טאטה (TATA).

קבוצת הביטוח הדיגיטלי ווישור גלובל טק מחזיקה בחברת הביטוח הדיגיטלית ווישור ביטוח, ולאחרונה הודיעה על הסכם לרכישת גרעין השליטה של איילון ביטוח.

במסגרת תפקידו כמנהל מערכות המידע של הקבוצה, נוריאל אמור לרכז גם את פעילות הפיתוח הטכנולוגי של הקבוצה, לרבות במרכז הפיתוח שבהודו. נוריאל מביא עימו לתפקיד ניסיון של 25 שנה בעולם ה-IT.

"אחרי תקופה מאוד משמעותית, אני מסיים בסיפוק רב את עבודתי בבנק יהב", אומר נוריאל בראיון לאנשים ומחשבים. "אני שמח שלקחתי חלק בקידום הבנק והטכנולוגיה, בעיקר בהבנת הצרכים העסקיים ומתן פתרונות טכנולוגיים. אני מצפה להתחיל ולטפל באתגריי החדשים בקבוצת ווישור גלובל טק ו-ווישור ביטוח ולהיות שותף להובלת המהפיכה הדיגיטלית בתחום הביטוח", הוסיף נוריאל.

מנכ"ל ווישור גלובל טק, ניצן צעיר-הרים, בירך את המנמ"ר היוצא, רוביק קלוט, על תרומתו לפעילות החברה בשנותיה הראשונות, והוסיף, כי "אין לי ספק שהניסיון הרב שמביא עימו עמיר נוריאל יתרום רבות להמשך התפתחות הקבוצה, ואני שמח על החלטתו לעבור מענף הבנקאות לחוד החנית של עולם הביטוח הדיגיטלי.

קבוצת ווישור גלובל טק החלה לפעול ב-2018 כדי להוביל מהפכה דיגיטלית בענף הביטוח בישראל וברחבי העולם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גילה ארד

    ואוו עמיר איזה תפקיד מרתק בטוחה בהצלחתך והצלחת החברה !!

אירועים קרובים