שורה של מינויים חדשים בהנהלת סאפ

רמי מנחם - סמנכ"ל תפעול ראשי בסאפ ישראל, החליף בתפקיד את עופר מילבסקי ● אוהד פרקש מונה לסמנכ"ל העסקים ● אלה פריגר מונתה למונתה לסמנכ"לית הענן בסאפ ישראל

הבכירים החדשים בהנהלת סאפ. מימין לשמאל: אלה פריגר, אוהד פרקש ורמי מנחם.

סאפ (SAP) – המתמחה בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים – הכריזה על שורה של מינויים חדשים בהנהלתה בישראל. מינויים אלו צפויים לתמוך במעבר של לקוחות סאפ לענן ולביצוע טרנספורמציה דיגיטלית. מינויים  פנימיים אלו, רובם ככולם, הם של בכירים הנמצאים ב-סאפ למעלה מעשור.

רמי מנחם מונה לסמנכ"ל תפעול ראשי בסאפ ישראל, והחליף בתפקיד את עופר מילבסקי. אוהד פרקש מונה לסמנכ"ל העסקים. אלה פריגר מונתה לסמנכ"לית הענן בסאפ ישראל.

מנחם מונה, כאמור, לסמנכ"ל תפעול ראשי (COO) ב-סאפ ישראל. בנוסף לתפקיד זה, יוביל מנחם את תחום שירותי RISE with SAP, אשר נועדו לסייע ללקוחות לבצע תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית הוליסטית בתנאים ובזמן המתאים להם. בתפקידיו הקודמים בחברה, שימש מנחם כסמנכ"ל מכירות פתרונות רוחביים והיה אחראי על ניהול צוות המתמחה במכירת פתרונות רוחביים בתשעה עולמות תוכן. מנחם משמש מזה כ-12 שנים בתפקידי ניהול מכירות בכירים ב-סאפ ישראל, והוא בעל תואר מהנדס תעשייה וניהול ממכללת שנקר.

פרקש מונה לסמנכ"ל העסקים של סאפ ישראל, ויוביל את צוותי מנהלי המכירות המגזריים (Industry Sales Executive). בתפקידו הקודם בחברה, שימש כסמנכ"ל תחום המכירות לארגונים גדולים ועבד עם מקבלי ההחלטות בארגונים הגדולים ביותר בישראל, במגוון תעשיות. לפרקש ותק של כעשר שנים ב-סאפ ישראל, והוא בעל תואר ראשון ושני מהמכללה למנהל.

פריגר תהיה סמנכ"לית מכירות ענן ב-סאפ ישראל, ותוביל את הצוות המתמחה במכירת פתרונות רוחביים (LoB). במסגרת תפקידיה הקודמים בחברה, אלה שימשה כסמנכ"לית מנהלי הלקוחות האחראי על מכירות, טיפול וליווי של לקוחות ופיתוח עסקי במגזרי בריאות, בנקאות וביטוח, כימיקלים, אוטומוטיב ותעשיות נוספות. לפריגר ותק של כ-12 שנים ב-סאפ ישראל, ולה תואר בהנדסת חומרים וכימיה מהטכניון.

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל.

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל. צילום: מתן תומרקין

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל, אמרה כי, "אני נרגשת לפתוח את שנת 2022 ולהכריז על מבנה ארגוני חדש של הנהלת החברה בישראל, אשר יסייע ל-סאפ להמשיך להוביל את הטרנספורמציה בשוק ויחזק את הלקוחות והשותפים שלנו במעבר שלהם לענן. אנו ב-סאפ רואים חשיבות גדולה בקידום ופיתוח העובדים שלנו והמינויים החדשים של רמי מנחם, אוהד פרקש ואלה פריגר ממחישים זאת. צוות הניהול שלנו מביא עימו ניסיון רב בניהול העסקים של סאפ ואני בטוחה כי שינוי זה יתמוך באסטרטגיית הצמיחה שלנו בתחום הענן ובתוכניות הצמיחה של לקוחותינו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פרקש רבקה

    מאד גאה בך בני הבכור. אין לי ספק שתעמול ימים כלילות כפי שרק אתה יודע ותביא את סאפ לשיאים חדשים. אוהבת אותך אמא

אירועים קרובים