פרימטר 81 מצרפת שתי סמנכ"ליות חדשות

ליטל פרוש דוד מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש וטל לאופר לסמנכ"לית המוצר של חברת הסייבר ● המינויים נועדו לתמוך בצמיחתה המהירה של החברה בשוק המקומי והגלובלי, להגביר את מאמצי הפיתוח העסקי ולהאיץ פיתוח מוצר

ליטל פרוש דוד, סמנכ"לית משאבי אנוש, וטל לאופר, סמנכ"לית מוצר, פרימטר 81.

חברת הסייבר פרימטר 81 (Perimeter 81) מתרחבת ומצרפת שתי סמנכ"ליות חדשות לשורותיה: ליטל פרוש דוד מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש (VP HR) וטל לאופר מונתה לסמנכ"לית המוצר של החברה (VP Product).

מהחברה נמסר כי המינויים נועדו לתמוך בצמיחתה המהירה בשוק המקומי והגלובלי, להגביר את מאמצי הפיתוח העסקי ולהאיץ את פיתוח המוצר.

פרוש דוד מגיעה לתפקיד הנוכחי עם מעל ל-18 שנות ניסיון בתפקידי משאבי אנוש ומצטרפת ל-פרימטר 81 לאחר 15 שנים בענקית הטכנולוגיה אמדוקס. בתפקידה האחרונה שימשה כ-VP HR והייתה אחראית לניהול אופרציית משאבי אנוש של החברה, המונה מעל ל-30,000 עובדים ומנהלים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, ניהול של מעל ל-150 מנהלי HR ברחבי העולם בתחומים שונים, וכן הובלת חווית העובד בחברה. לפני כן, שימשה כמנהלת משאבי האנוש של פעילות החברה בישראל.

לאופר מגיעה ל-פרימטר 81 עם רקע עשיר בניהול מוצר לאחר ששימשה כמנהלת מוצר בכירה בצ'ק פוינט עבור פתרונות ה-SaaS שלה. טרם תפקידה בצ'ק פוינט, הייתה לאופר חלק מחברת התקשורת הגלובלית אריס (Arris), שם ניהלה את קו המוצרים המוביל של החברה, ואף זכתה במספר פרסים יוקרתיים. לאופר הינה מנהלת מוצר מיומנת, בעלת רקורד עשיר בפיתוח והשקת מוצרים טכנולוגיים מתקדמים בתעשיות התקשורת והסייבר ברחבי העולם.

פרימטר 81 עוסקת, בישראל ובעולם, בתחום פתרונות אבטחת המידע. החברה פיתחה פתרון אבטחת סייבר מתקדם, שנועד לפשט את הגישה לרשת מאובטחת עבור עסקים הפועלים במודל עבודה היברידי.

הפתרון של החברה מחליף טכנולוגיות אבטחת רשת מיושנות ומבוססות חומרה, ולדבריה הוא "מספק פלטפורמת ענן נגישה וקלה לשימוש, שמאפשרת למשתמשים טכנולוגיים ולא טכנולוגיים כאחד להפיק את המיטב מהשימוש ברשת".

בשנה האחרונה הציגה החברה גידול של מעל ל-250% במספר הלקוחות, העובדים ובהכנסות השנתיות. מספר העובדים בחברה צפוי לגדול פי שלושה עד סוף שנת 2023.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים