"מתקפות הפוסט-קורונה שינו דרמטית את התנהגות המנמ"רים בעולם"

כך אמר שי נוני, סגן נשיא אזורי בקומוולט, שדיבר על מתקפות הכופרה ועל פתרון התוכנה כשירות של Metallic, שאותו הוא נבחר להוביל באזור EMEA

שי נוני, סמנכ"ל המכירות של קומוולט העולמית.

"מדי 11 שניות מתרחשת מתקפת כופרה ברחבי העולם. התקפות סייבר מסוג זה היו שם לפני נגיף הקורונה, אולם עכשיו, לאחר המגיפה, רוב פושעי הסייבר מנצלים את העובדה שאנשים עובדים מהבית והארגון נותן להם גישה מרחוק. אז הם מחפשים חורים ברשת, אשר יובילו אותם בסופו דבר למרכזי הנתונים", כך אמר שי נוני, סגן נשיא אזורי בקומוולט.

לדברי נוני, "מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע שואלים את עצמם: האם ב-2022 נחזה בצמצום מתקפות הכופרה? אך אני לא איש בשורות. לפי IDC ואנליסטים אחרים, מתקפות הכופרה גדלו באופן דרמטי בין 2019 ל-2020 והנתון צפוי לגדול עוד".

על פי נוני, "מתקפות הפוסט-קורונה שינו דרמטית את התנהגותם של מנמ"רים ברחבי העולם ואילצו אותם לחשוב אחרת. לפני הקורונה, כשדיברנו על כופרות, לקוחות ארגוניים אמרו שהם לא רוצים להעביר את הנתונים שלהם לענן בגלל איומי הסייבר הרבים. זאת, מתוך מחשבה שהענן יחשוף אותם למתקפות מסוג כופרה. הם חששו שלא יהיו מאובטחים מספיק, כיוון שהנתונים יושבים בענן הציבורי והם לא אלה שמגינים עליהם. אבל התקפות הפוסט-מיגפה, אילצו את המנמ"רים ומנהלי האבטחה לחשוב אחרת, כדי להגן על הנכס הקריטי ביותר לעסקים – הנתונים שלהם".

תוכנות כשירות בענן

הוא הסביר כי "מרכזי הנתונים של החברות מחייבים השקעות אדירות כדי להתמודד עם המציאות החדשה. כך, השיקול להשתמש בתוכנות כשירות בענן, או להעביר עותק נוסף לענן, הפכו לכורח המציאות והם תולדה של שינוי ההתנהלות של המשתמשים בשנתיים האחרונות. מכאן השינוי במחשבה. חברות מבינות שגם אם הן מסתמכות על ספקיות הענן שמאחסנות את המידע, האחריות על הגנת הנתונים מפני מה שיקרה מוטלת על כתפיהן. ארגון IT  מודרני מבוסס על מספר הולך וגדל של פתרונות ענן לצרכים השונים, כאשר כל פתרון שכזה מציע שירותי הגנת מידע מקומיים, פתרון ההגנה המוצע לרוב מבוסס סל מיחזור והוא מוגבל ביותר ביכולות ההגדרה של מדיניות כוללת".

נוני הקים את הסניף הישראלי של קומוולט ושימש כמנכ"ל שלו מאז 2012. לאחר מכן הוא מונה למנהל אזורי ישראל ואפריקה. ב-2020 מונה נוני לסגן נשיא לתחום מטאליק (Metallic) בחברה, והוא אחראי על שיווק הפתרון באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). במסגרת תפקידו זה הוא אחראי על הקמת הפעילות והובלת אסטרטגיית המכירה והשיווק של הפתרון החדש, וכן על צמיחה וקידום של תחום התוכנה כשירות (SaaS) בחברה.

מטאליק (Metallic) של קומוולט

מטאליק (Metallic) של קומוולט

מטאליק – פתרון אחסון ענן משולב

"את פתרון התוכנה כשירות מטאליק", אמר, "הגה סנג'אי מירצ'נדאני, מנכ"ל החברה, ב-2019. מירצ'נדאני הבין שבמקום לרכוש חברה נוספת להגנה על ענן, יש לנו את הבסיס לכך, שנבנה ב-25 שנים, עם פלטפורמה אחודה ומקיפה, אז למה לא להשתמש בנכסים הללו לטובתנו? אמנם יש הרבה מתחרים שחושבים בצורה דומה, אבל יש להם 'איים' של פתרונות, או מגבלות הגנה על מגוון של נתונים, ולא פלטפורמה אחת כמו לנו. מטאליק מאפשר טרנספורמציה מאובטחת, עם הגנה על הנתונים בענן והיברידיות מלאה. כך, לקוחות ארגוניים מקבלים פתרון אחסון ענן משולב שמקל על ארגוני IT ליצור אסטרטגיית ענן מקיפה משולבת הגנה. בדרך זו ארגונים יכולים לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית יחד עם ניהול מידע מרכזי וחכם חיסכון בעלויות, הפחתת סיכונים".

"מרכזי הנתונים לא הולכים להיעלם בשנים הקרובות", סיכם נוני, "ולכן, ניהול נתונים היברידי הוא שם המשחק. אנו היחידים שמאפשרים הגנה מירבית על המידע גם בדטה סנטר וגם בענן. כך, ארגונים מקבלים שלוש תועלות עסקיות: אבטחת מידע, פשטות תפעולית ותמיכה רחבה בענן, עם שינוע ושחזור בין העננים ואל הענן הפרטי. זאת, לצד מעטפת גיבוי להיקף הולך וגדל של אפליקציות כשירות ועננים ציבוריים – שאין למתחרים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים