שיפור בצבעוניות בגירסה המעודכנת של דפדפן הספארי – גם ב-iPhone

היתרון העיקרי של גירסת הדפדפן החדשה הוא פורמט הצבע החדש והמשופר בתמונות המוצגות בדפדפן

שיפור בבתצוגה בדפדפן ספארי

הגירסה העדכנית ביותר של דפדפן ספארי של אפל עודכנה גם בגירסת iOS 15.2.

היתרון העיקרי של גירסת 15.2 הוא פורמט הצבע החדש והמשופר בתמונות המוצגות בדפדפן. עד עכשיו, רק מרחב הצבעים sRGB נתמך בתצוגה בספארי – מאז שהוצג לראשונה ב-Mac ב-2013.

למרות שפורמט sRGB מותאם לשימוש באינטרנט ומכיל חלק גדול מאוד מטווח הצבעים הכולל, קיימים מרחבי צבעים נוספים גדולים אף יותר – כגון AdobeRGB ו-DCI-P3. כעת ספארי תומך בתצוגה של מרחב הצבעים P3 ב-iPhone, ב-iPad וב-Mac, והתמונות המוצגות הן תמונות בהירות ומלאות חיים יותר מכפי שאפשר היה להציג בעבר.

מפתחי אתרים המעוניינים להציע למשתמשים חוויית צבע עשירה יותר מבחינה ויזואלית יוכלו להעלות תמונות במרחב הצבעים P3 מבלי להמיר או לשדרג לאחור את הוויזואליזציה שיצרו.

מלבד שיפור ההיבט החזותי של גירסת 15.2, העדכון מתקן שש נקודות תורפה משמעותיות ב-Webkit – מנוע הדפדפן המשמש את כל דפדפני iOS, כמו גם קונסולות פלייסטיישן ומכשירים אחרים. לכן חשוב שהמשתמשים יורידו את העדכון לדפדפן ספארי ברגע שיהיה זמין גם לשיפור חוויית הגלישה וגם לשיפור האבטחה.

בנוסף, העדכון החדש מאפשר את הגדלת זיכרון המערכת המותר לדפדפן ל-4 ג'יגה-בייט, מה שיוצר שיפור משמעותי במקרים של דפי אינטרנט מורכבים מאוד, הפועלים כמעט כמו תוכניות, הזקוקים לכמות גדולה יותר של זיכרון ועלולים לגרום לקריסת המכשיר או להקפאת תהליכים אחרים שמתרחשים במכשיר.

הגירסה החדשה של הספארי עבור ה-iPhone משולבת בגירסת iOS 15.2 וגם בחבילת העדכון macOS Monterey 12.1 ל-Mac. עבור משתמשים של גירסאות MacOS הישנות, לעומת זאת, יהיה ספארי 15.2 זמין להורדה עצמאיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים