והרי החדשות ממאסק: התכתשות עם סנאטורית וציוץ שהשפיע על הדוג'קוין

מאסק "החזיר" לאליזבת' וורן אחרי שקראה שוב להעלות את המס על העשירים, והתייחסה אליו אישית, והודיע שטסלה תקבל תשלום בדוג'קוין על מרצ'נדייז - מהלך שהזניק את מספר העסקאות הגדולות במטבע

משמיץ את ווטסאפ. אילון מאסק

אילון מאסק, כמו אילון מאסק, ממשיך לעשות כותרות: אתמול (ד') ציוץ שלו הביא לנסיקה במספר העסקאות הגדולות שנעשו במסחר במטבע הווירטואלי דוג'קוין, ושלשום הוא התכתש בטוויטר עם הסנאטורית אליזבת' וורן וקרא לה "סנאטור קארן". בהמשך אסביר למה הכוונה. איש העשיר ביותר בעולם גם אמר שהיא מזכירה לו "אימא כועסת".

הציוץ – או, יותר נכון, סדרת הציוצים – של מאסק נגד וורן בא על רקע המאבק המתמשך בינה לבין חלק מעשירי ארצות הברית על המסים שהם משלמים. וורן היא זו ש-"התחילה" בסיבוב הזה, לאחר שצייצה: "בואו נשנה את המס המזויף כך שאיש השנה ממש ישלם מיסים ויפסיק לטעון בחופשיות נגד אחרים". כוונתה היא למס הנמוך, עד בכלל לא, שעשירים משלמים, ובהם מאסק, שנבחר לאיש השנה של טיים ושלטענת וורן "מלכלך" על אחרים.

מאסק הגיב בשלושה ציוצים: בראשון הוא ביקש ממנה להפסיק לתייג והפנה למאמר דעה שפורסם באתר של רשת פוקס ניוז, שבו נכתב שהיא שיקרה כשטענה שיש לה מורשת אינדיאנית כדי ליהנות מאפליה מתקנת. בשני הוא כתב: "את מזכירה לי את עצמי כשהייתי ילד והאימא הכועסת של חבר שלי הייתה צועקת על אנשים באופן רנדומלי ללא כל סיבה". לבסוף הוא צייץ: "בבקשה אל תקראי למנהל, סנאטור קארן". המילה "קארן" היא לא משחק מילים על שם משפחתה של וורן, אלא כינוי לאישה לבנה שמתנהגת לא כראוי ובצורה חצופה. יש הרואים במילה הזאת סקסיסטית וגילנית.

ממשיכה להתנצח עם אילון מאסק - או, יותר נכון, הוא ממשיך להתנצח אתה. הסנאטורית אליזבת' וורן.

ממשיכה להתנצח עם אילון מאסק – או, יותר נכון, הוא ממשיך להתנצח אתה. הסנאטורית אליזבת' וורן. צילום: BigStock

התפתחות אחרת שקשורה במאסק היא באחד התחומים החביבים ביותר עליו – מטבעות וירטואליים. מייסד ומנכ"ל טסלה הודיע כי החברה תתחיל לקבל תשלום בדוג'קוין עבור מרצ'נדייז שהיא מוכרת. מדובר במהלך שכבר דובר עליו, אולם אתמול מאסק צייץ שהוא אמנם ייצא לפועל. בזמן שלאחר הציוץ, מספר "העסקאות הגדולות" בדוג'קוין – בסכום שווה ערך ל-100 אלף דולר ויותר – זינק ב-148%. לפי אתר בנזינגה, סייע לכך הסנטימנט החיובי שהמטבע זכה לו ברשתות החברתיות מיד אחרי שמאסק צייץ את הציוץ.

שער הדוג'קוין עלה ב-24 השעות שלפני פרסום כתבה זו ב-1.4% ועומד כעת על 18 סנט. ככלל, המטבעות הווירטואליים רושמים היום עליות, כאשר בולט ביניהם מטבע הסולנה, שצמח ביממה האחרונה ב-14.6% ליותר מ-188 דולר. הביטקוין רשם עלייה של 2.2% ל-48,740 דולר, האת'ריום גדל ב-6.6% ל-4,071 דולר והשיבא אינו עלה ב-1.35% והוא שווה עכשיו, תחזיקו חזק, 0.000034 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים