אקווסטיה תשדרג את מערכות הליבה לענן של מיקרוסופט

בפרויקט, שהקפו 10 מיליון שקלים, יוטמעו מערכות ERP, CRM ו-BI של מיקרוסופט בענן Azure לשלוש החברות א.ר.י, דורות ו-OCV, שאוחדו לחברת אקווסטיה

אקווסטיה (Aquestia) תשדרג את מערכות הליבה שלה לענן של מיקרוסופט בפרויקט שהיקפו 10 מיליון שקלים, שיבוצע על ידי אברא. הפרויקט כולל תכנון, יישום והטמעה של פלטפורמת האפליקציות העסקיות של מיקרוסופט, לרבות מערכת ERP Finance & Operations, מודול שירות, מודול שיווק ומכירות ומערכת BI מבוססת Power BI. בשלב הראשון תיפרס המערכת בישראל במהלך שנת 2022, ובשלב השני –  בארה"ב.

אקווסטיה מייצרת מוצרים ופתרונות להגנה על מערכות מים והולכת נוזלים, והיא פרי המיזוג של חברות המים הקיבוציות א.ר.י ודורות עם OCV האמריקנית. בפרויקט יוחלפו מערכות ישנות בשתי החברות בארץ, שאחת מהן עובדת היום עם הגירסה הישנה של מערכת AX 2009, ויאוחדו תהליכים שנובעים ממיזוגן של שלוש חברות לחברה אחת גדולה. המערכת שתוטמע תהווה פלטפורמה אחידה מבוססת ענן, הכוללת מערכת אבטחת מידע מתקדמת, ותשרת מאות משתמשים.

יונתן ברנע, מנמ"ר אקווסטיה ציין, כי "מעבר להיבט של הטמעת מערכת מתקדמת ומובילה בשוק, הפרויקט מהווה הזדמנות עסקית ותפעולית בתהליך המיזוג של שלוש החברות, כולל בחינה ושיפור של כל התהליכים ויישום יכולות דיווח וניהול ברמת החברה המאוחדת".

אורי רייביץ, סמנכ"ל ERP בחטיבת מיקרוסופט באברא אמר, כי "יחודיותו של הפרויקט בכך שנטמיע וניישם מערכת ERP  רחבה, אשר נותנת פתרון שלם לכל התהליכים הקשורים ל-ERP, ובנוסף היא כוללת גם רכיבי CRM חדשני, מערכת BI – Power BI, מערכות בינה מלאכותית (AI) ופתרון לניהול ההנדסה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים