כיצד לבחון את אפקטיביות מערך ההגנה הארגוני – במפגש C3 בליסבון

איציק פינקל, סימולייט – על הכלי שמאפשר לבדוק את אפקטיביות מערך ההגנה הארגוני ומייצר מפת איומים בכל רגע נתון

06/12/2021 10:53
איציק פינקל, סמנכ"ל מכירות בסימולייט

"בסיומה של שנה לא פשוטה למנהלי מערכות המידע בישראל, עם לא מעט גניבות מידע והתקפות כופר, ארגונים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים מול עומס המשימות ומיעוט המשאבים העומדים לרשותם", אמר איציק פינקל, סמנכ"ל מכירות בסימולייט, בהרצאה שנשא בפורום C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך בליסבון.

"ארגונים מקציבים מיליונים לאבטחת מידע, אבל כיצד יידעו שהיא אפקטיבית?" לדבריו, "פלטפורמת סימולייט מאפשרת להם בדיוק את זה: מצד אחד כלי שבוחן את אפקטיביות פתרונות האבטחה הקיימים ומצביע על פערים לתיקון, ומנגד מייצר מפת איומים בכל רגע נתון, המאפשרת שקיפות שמובילה לקבלת החלטות טובה יותר, תעדוף ושיתוף פעולה בין צוותים שונים בארגון". פינקל סיפר כי פלטפורמת סימולייט מוטמעת כיום בכ-150 ארגונים בישראל וביותר מ-400 ארגונים בעולם, בכלל הסקטורים – פיננסי, בריאות, חינוך, היי-טק, ממשלה, תעשיה ועוד.

"הפלטפורמה שלנו מאפשרת לארגון לבחון את אפקטיביות מערך ההגנה באמצעות סימולציות מובנות של מתקפות סייבר מקצה לקצה ולשפר את מערך אבטחת המידע הקיים", אמר פינקל, "ובנוסף, היא מאפשרת למנמ"ר לקבל תמונה מלאה היכן החוזקות והחולשות במערך האבטחה ולייעל את משאבי הארגון על מנת לצמצם את החשיפה להתקפות סייבר.

עוד ציין פינקל, כי "משך הטמעת פלטפורמת סימולייט בארגון הוא כשעה בלבד, והלקוח מקבל תובנות ומבין את ערך הפלטפורמה מיד לאחר ההטמעה. בנוסף, מערכת סימולייט מאפשרת לבצע אינטגרציות עם מוצרי אבטחה נוספים כגון SIEM, EDR, VA, SOAR ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים