מיקרוסופט השיקה שירות שיחות וידיאו ל-SMB – הרבה יותר זול מזום

הענקית מרדמונד מציעה את Teams Essentials בארבעה דולר למשתמש - חמישית ממחיר החבילה הדומה של זום ● התגובה של המשקיעים הייתה בהתאם: מניית זום צנחה ב-6%

טימס - גם לארגונים קטנים ובינוניים.

מיקרוסופט ביצעה לפני ימים אחדים מהלך די משמעותי, כחלק מהתחרות שהיא מנהלת מול זום וחברות אחרות על שוק תוכנות ועידות הווידיאו: החברה השיקה שירות שמיועד לעסקים קטנים ובינוניים בשם Teams Essentials, במחיר אטרקטיבי. מדובר בגרסה עצמאית של טימס, ללא החיבור המתחייב, מבחינתה של מיקרוסופט, לשירותים אחרים שהיא מציעה, ובמיוחד לא לערכת התוכנות המשרדיות שלה.

Teams Essentials הוא שירות בתשלום, שנכון לעכשיו עומד על ארבעה דולר למשתמש. נראה שהמחיר שווה את התמורה, משום שמדובר בחבילה עשירה יחסית עבור עסקים שמרבים להשתמש בשיחות וידיאו: מיקרוסופט מציעה מספר בלתי מוגבל של שיחות קבוצתיות, כשכל שיחה יכולה להכיל עד 300 משתתפים ולהימשך עד 30 שעות. בנוסף, היא מספקת לכל משתמש אחסון מבוסס ענן בנפח של 10 ג'יגה-בייט, ומציעה תמיכה צמודה, כלים לשיתוף קבצים ולהגדרת משימות למשתתפים בפגישה, כלי עריכת סקרים והצפנה מקצה לקצה.

התמחור של מיקרוסופט מול המתחרות שלה אגרסיבי מאוד: חבילה דומה שמציעה זום לעסקים קטנים עולה 19.99 דולר לחודש עבור כל משתמש, והיא דורשת רישום לחבילה מינימלית של 10 משתמשים. התגובה של השוק הייתה בהתאם: המניות של זום צנחה מיד לאחר ההכרזה של החברה המתחרה ב-6%, אך מאז הן התאוששו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים