ביי ביי לתכונת Car View של ספוטיפיי להאזנה למוזיקה בנהיגה

ספוטיפיי מבטלת את ההתכונה שאפשרה למשתמשים לשלוט על האזנה למוזיקה בעת נהיגה בצורה בטוחה יותר ולא מציעה תחליף, אך הודיעה כי היא בוחנת אפשרויות חדשות לספק חוויית האזנה במכונית

מבטלת את תכונת Car View. ספוטיפיי.

בצעד מפתיע, ספוטיפיי מבטלת את אחת התכונות השימושיות ביותר שלה – תכונת Car View, שהושקה בשנת 2019 במטרה לאפשר למשתמשים לשלוט על האזנה למוזיקה בעת נהיגה בצורה בטוחה יותר. החברה עדיין לא מציעה תכונה חלופית, אך הודיעה כי היא בודקת אפשרויות חדשות.

"אנחנו מבטלים את תכונת Car View", כתבה ספוטיפיי בפורום הקהילה. "זה לא אומר שלא נרצה לשפר את האופן שהמשתמשים שלנו מקשיבים לספוטיפיי בעת נהיגה. מנגד, אנו בודקים כעת שלל דרכים חדשות לספק את חוויית ההאזנה הטובה ביותר במכונית".

למי שמאזינים באופן קבוע לספוטיפיי בעת נהיגה, האפשרות הטובה יותר כרגע להאזנה בנהיגה בלי מעורבות ידיים היא Google Assistant, לאחר שמקשרים אליו את חשבון הספוטיפיי, ואז אומרים "היי גוגל, נגן את ספוטיפיי".

באחרונה פרסמה ספוטיפיי בקרב המנויים שלה אפשרות לרכוש את מוצר Car Thing – מוצר החומרה הראשון של החברה, שמתחבר לטלפון באמצעות בלוטות' ומאפשר להאזין למוזיקה. המוצר עדיין לא הושק, ומי שנרשם נכנס לרשימת המתנה. כדי להשתמש בו, חייבים להיות מנויי פרימיום לשירות המוזיקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים