חברת הסייבר של תמיר פרדו נמכרת ב-700 מיליון דולר

החברה, XM Cyber, מציעה מוצרי הגנת סייבר ● היא נמכרת לתאגיד הגרמני שוורץ גרופ במכפיל של פי 14 - לאחר שגייסה 48 מיליון דולר בלבד מאז הקמתה לפני חמש שנים

מימין: תמיר פרדו, נעם ארז ובועז גורודוסקי, מייסדי XM Cyber.

XM Cyber, חברת סייבר שבין מייסדיה ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, נמכרת במכפיל של פי 14, חמש שנים בלבד לאחר שנוסדה. החברה הודיעה היום (ב') כי התאגיד הגרמני שוורץ גרופ קנה את מרבית המניות שלה תמורת 700 מיליון דולר, לאחר שגייסה עד כה 48 מיליון דולר בלבד. XM Cyber תמשיך לפעול מהמטה שלה בהרצליה כחברה עצמאית, תחת ההנהלה הנוכחית והשותפים המייסדים.

החברה הוקמה ב-2016 על ידי פרדו יחד עם שני בכירים לשעבר נוספים בקהיליית המודיעין הישראלית – נעם ארז (המשמש כמנכ"ל החברה) ובועז גורודיסקי (סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה), ואיש העסקים שאול שני, שהשקיע בה את הסכום הראשוני. XM Cyber יוצאת בימים אלה למהלך של גיוס עשרות עובדים.

הטכנולוגיה של XM Cyber מאפשרת הגנת סייבר על ארגונים שעובדים בסביבות היברידיות – בענן ואון-פרמיס. במסגרת הרכישה, החברה תרחיב את סל הפתרונות שהיא מציעה לארגונים והפתרון שלה יגן על הענן של שוורץ גרופ. היא תמשיך להציע את הפתרונות הקיימים שלה תחת אותו המותג.

שוורץ גרופ היא הרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם. בשנים האחרונות התאגיד פועל ומתפתח מאוד גם בתחום הדיגיטל והענן. עם הרכישה היא תצטרף לבעלי המניות הנוספים ב-XM Cyber – בנק ההשקעות האוסטרלי מקווייאר קפיטל, איש העסקים הקנדי ג'רי שוורץ, בורסת נסדא"ק, קרן החדשנות האוסטרלית OIF, דיוויד פטראוס, שהיה ראש ה-CIA, מנהלי ועובדי החברה.

מניעה פרו-אקטיבית וראיית הסייבר בעיניים של התוקף

השינויים הדיגיטליים הבלתי פוסקים חושפים ארגונים רבים לסיכונים הולכים וגוברים, לרבות תוכנות כופר, פריצות לענן ההיברידי ומתקפות על שרשראות האספקה – שלושת האיומים העיקריים, שעלולים לגרום לנזק חמור לחברות. צוותי אבטחה נדרשים להתמודד עם הגנה על רשתות דינמיות ומאוד מורכבות מפני ארגוני פשיעת סייבר מתוחכמים. המורכבות הזאת מייצרת אתגר אדיר לצוותי האבטחה, והם מתקשים לזהות את הנושאים המחייבים פעולה מיידית לסגירת הפרצות, שעלולות לסכן נכסים קריטיים.

דשבורד מתוך המערכת של XM Cyber.

XM Cyber מציעה גישה למניעה פרו-אקטיבית של תקיפות סייבר, תוך ניצול הגישה של התוקף. בחברה אומרים כי המוצר שלה מגלה נתיבי מתקפה קריטיים ברשתות מקומיות ורב ענניות, ובכך מסייע לארגונים לסגור פרצות אבטחה עוד לפני שהם נחשפים לסכנה.

"אנחנו צריכים הגנת סייבר חזקה ונושמת"

לדברי פרדו, "XM Cyber בנתה שילוב רב עוצמה של עומק מקצועי, מתודולוגיות, טכנולוגיות ותרבות של מצוינות, שדרושים להתמודדות עם המורכבות הגוברת של איומי הסייבר. בעידן הדטה אנחנו צריכים הגנת סייבר חזקה ונושמת, שיודעת לעמוד מול האיומים הגדלים כל העת – הן במהירות והן בתחכום".

ארז ציין כי "ההצטרפות לשוורץ גרופ פותחת בפני XM Cyber עולם שלם של הגנה על שרשראות האספקה, מניעת מתקפות כופר ואבטחת רשתות היברידיות".

הוא הוסיף ש-"בתקופה זו, שבה רשתות המחשבים הופכות לגדולות ומורכבות יותר ועסקים מאמצים בקצב הולך וגדל עבודה מרחוק ושירותי ענן, משטח התקיפה גדל משמעותית. במציאות זו, גדלה היכולת של התוקף לנוע בתוך הרשתות ההיברידיות של הארגון ולייצר נגישות לנכסים הדיגיטליים הקריטיים – בין אם הם נמצאים בענן או ברשת המקומית".

"אחת הבעיות המרכזיות הינה ריבוי מוצרי הגנה, שמטפלים ברובם בבעיות בצורה דיסציפלינרית, ללא היתוך מידע הדדי ומבלי לקחת בחשבון את זווית ראייתו של התוקף", אמר ארז. "XM Cyber פיתחה גישה המבוססת על ראיית הרשת מנקודת מבטו של התוקף. המערכת שלה משלבת בין דיסציפלינות שונות, ויודעת לאתר מגוון בעיות, ובהן קונפיגורציה שגויה, התנהגות לקויה של משתמשי הרשת, סיסמאות שלא מנוהלות נכון וחולשות (CVEs) בתוכנות השונות. על ידי כך, המערכת שלה מזהה את כלל נתיבי התקיפה שעוברים מתחת לרדאר של מערכות ההגנה, עד הגעה לנכסים הקריטיים של הארגון, ועוזרת לארגון לחסום צירי תקיפה אלה מבעוד מועד".

כריסטיאן מולר, מנמ״ר שוורץ גרופ, אמר כי "XM Cyber מביאה עמה הבנה טכנית וחדשנות שתואמות את היצע המוצרים שלנו ויאפשרו לנו להמשיך להגן על עצמנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים